محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

۱۳۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
خرداد
۳۱
خرداد

بالاخره اولین تریلر از گیم پلی بازی Rise of Tomb Raider به نمایش در آمد و واقعا گیم پلی هیجان انگیزش مثل همیشه و گرافیک خیره کننده اش همه را شگفت زده کرد.
۳۱
خرداد
۳۱
خرداد

خلاصه داستان : پدری با استفاده از موقعیت پسرش که حافظ قرآن است، سعی در رانت خواری و سوء استفاده از موقعیت وی دارد و در این راه با اتفاقات مختلفی مواجه می شود که...

۳۱
خرداد

ملکه الینور : در انیمیشن « شجاع » که برنده اسکار نیز شده، اِما تامپسون صداپیشه شخصیت ملکه الینور بود.


۳۰
خرداد

رندال : صداپیشه شخصیت "رندال" در انیمیشن « کمپانی هیولاها » استیو بوشمی بود که با فیلمهایی نظیر « لباوسکی بزرگ » و « سگ دانی » شناخته می شود.


۳۰
خرداد

وقتی که مردم فکر میکنن داری میمیری... اونوقته که حرفاتو گوش میدن !!


۳۰
خرداد
۳۰
خرداد
۲۹
خرداد
۲۹
خرداد

Dishonored 2 و Dishonored: Definitive Edition به طور رسمی معرفی شدند


در جریان کنفرانس خبری شرکت بتسدا در E3 2015 ، این شرکت به طور رسمی از عنوان Dishonored 2 برای PC ، PS4 و Xbox One و از عنوان Dishonored: Definitive Edition برای کنسول های نسل هشتم پرده برداری کرد .

نسخه دوم بازی مطابق انتظار توسط استودیو Arkane در حال ساخت می باشد و از سوی دیگر قابلیت ها و جهش های بسیار زیادی در زمینه گیم پلی در قیاس با نسخه اول دارد و یکی از این ویژگی ها امکان کنترل دو شخصیت در بازی است . با این وجود بتسدا برای احترام به طرفداران بازی اعلام کرده است که نسخه ارتقا یافته Dishonored 1 بر روی کنسول های نسل هشتم عرضه می شود تا گیمرهایی که شانس تجربه آنرا بر روی کنسول های نسل هفتم نداشته اند ، از این فرصت برای آشنایی با دنیای Dishonored استفاده کنند .


۲۹
خرداد

هومن سیدی (بازیگر)

Hooman Seyyedi


۲۹
خرداد
۲۹
خرداد
۲۸
خرداد
Doom بهار سال بعد عرضه می شود

شرکت بتسدا به طور رسمی از عنوان Doom پرده برداری کرد . این اثر یک ریبوت در سری خواهد بود و در بهار 2016 بر روی PS4 ، PC و Xbox One عرضه می شود .

بازی توسط موتور گرافیکی IDTECH 6 ساخته می شود و سه نمایش مختلف نیز از این اثر منتشر گردیده است . دو نمایش از بخش گیم پلی بازی و یک نمایش نیز در معرفی بخش مولتی پلیر بازی که به گفته بتسدا تمرکز ویژه ای بر روی آن داشته اند . بازی بر 3 اصل "شیاطین بد ، اسلحه های بزرگ و قدرتمند و سرعتی دیوانه کننده استوار است و تجربه ای مثال زدنی را در سبک شوتر ارائه می دهد .
۲۸
خرداد

گلاب آدینه (بازیگر)

Golab Adineh


۲۸
خرداد

اکران ۴ فیلم جدید در ماه رمضان/ فیلم‌های قدیمی در ماه رمضان اکران نمی‌شود


سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اکران چهار فیلم جدید در ایام ماه مبارک رمضان گفت: هیچ درخواستی از سوی تهیه‌کنندگان و سینماداران مبنی بر اکران فیلم‌های قدیمی در ماه رمضان به شورا نرسیده است.

فیلم های «گینس» (محسن تنابنده)، «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» (کمال تبریزی)، «یاسین» (حامد امرایی) و «عصر یخبندان» (مصطفی کیایی) در ایام ماه مبارک رمضان اکران خواهند شد.
۲۸
خرداد
۲۷
خرداد

خرید از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان

خلاصه داستان: فیلم هشت پا داستان سه زن می باشد که با ایجاد و ثبت یک شرکت تجاری، اقدام به اختلاس  از یک مؤسسه اعتباری می کنند آن ها…

بازیگران: محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، ویشکا آسایش،آتنه فقیه نصیری،محمدرضا داوودنژاد و …

۲۷
خرداد