محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

دیکاپریو و ساخت سریالی با موضوع مافیا دهه 80

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ق.ظ

به نقل از هالیوود ریپُرتر، دیکاپریو آماده ساخت سریالی برای شبکه کابلی Showtime می شود، این سریال درامی مافیایی است که در دهه 80 در بروکلین روی می دهد. اولین اطلاعات از داستان سریال بدین قرار است :

این درام به رابطه ده ساله بین یک کاپیتان مافیای روانی و یک مامور فدرال یاغی می پردازد، به صورتی که هر دو آن ها قوانین سازمان مربوط خود را زیرپا می گذارند. این سریال که در دهه 80 بروکلین رخ می دهد قدرت تخریبی و فساد-گرایانه عصر وال استریت برای مافیا و FBI را به تصویر می کشد. 
با توجه به سابقه کاری دیکاپریو، در فیلم هایی همچون The Wolf of Wall Street, The Departed و حتی Gangs of New York، می توان به جرات گفت این فعال سینمایی 40 ساله در موضوعات جنایی و فساد مالی و دولتی خبره است و می توان انتظار یک سریال خوب و دیدنی را داشت. 
نویسندگی این سریال برعهده برت جانسِن (Brett Johnson)، که سابقه کار بر روی سریال دیگری از Showtimes یعنی Ray Donovan را نیز در کارنامه خود دارد، می باشد. اطلاعات دیگری از سریال منتشر نشده است. 
اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که، این سریال تنها فعالیت کنونی دیکاپریو نبوده و او در حال حاضر به دنبال اقتباسی از کتاب سیمون توین (Simon Toyne) تحت عنوان The Searcher است، قراردادی برای تولید یک مستند با نت فلیکس داشته و در کریسمس امسال شاهد نقش آفرینی  او را همراه با تام هاردی در فیلم مورد انتظار ایناریتو، The Revenant ، خواهیم بود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.