محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


آخرهفته‌ی گذشته مصادف بود با اکران هتل ترنسیلوانیای 2 که در ادامه ی موفقیت نسخه ی اولیه ی خود ساخته شده بود. این انیمیشن البته توانست موفقیت نسخه ی اولیه ی خود را تکرار کرده و در کنار جلب نظر منتقدین و مخاطبین، با فروش 47 میلیون دلاری تبدیل به مطرح ترین فیلم هفته ی گذشته ی سینماهای امریکای شمالی شود.

فیلم کارآموز با هنرنمایی رابرت دنیرو و آن هثوی نیز توانست با 18 میلیون دلار در رتبه ی دوم قرار بگیرد. این فیلم در رابطه با مرد کهنسالیست (دنیرو) که برای شروع مسیری جدید در زندگی شغلی خود، کارآموزی در یک شرکت فشن را آغاز میکند.

همچنین دو فیلم اورست و توده‌ی سیاه که اکران خود را هفته ی گذشته آغاز کرده و جزو مطرح ترین فیلم های امسال محسوب میشوند نیز ظرف دو هفته ی اخیر با بیش از 50 میلیون دلار فروش تنها در باجه‌های سینماهای امریکای شمالی، به موفقیت مالی مناسبی دست یافته اند.

همچنین جدیدترین اثر دنیس ویلنیوه، Sicario که اکران محدود خود را هفته ی گذشته آغاز کرده بود، موفق شده تا ظرف دو هفته، جزو ده فیلم پرفروش باکس آفیس قرار بگیرد. اتفاقی که معمولا برای فیلم های در حال اکران محدود رخ نمیدهد. همچنین کمپانی پارامونت از هم اکنون ساخت ادامه‌ی این فیلم را تائید کرده است.

در هفته آینده منتظر اکران چه فیلم هایی باشیم؟

هفته ی آینده، جدیدترین فیلم ریدلی اسکات، The Martian اکران گسترده ی خود را آغاز خواهد کرد. The Walk جدیدترین اثر سینمایی رابرت زمکیس نیز اکران محدود خود در سینماهای آیمکس را همزمان شروع خواهد کرد.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.