محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

۱۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
تیر

خرید از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان

آدرس : قزوین - بلوار سعادت جنب گوچه گل آرا     تلفن : 33661454

۳۱
تیر
۳۱
تیر

The Revenant / بازگشته، جدیدترین اثر کارگردان برنده جایزه اسکار مکزیکی، الخاندرو گونزالز ایناریتو میباشد که سال گذشته به وسیله فیلم تحسین شده و زیبای Birdman موفق به کسب سه جایزه اسکار گردید.
۳۱
تیر

به نقل از ورایتی، نامزد های شصت و هفمین دوره جشنواره امی منتشر شدند

۳۱
تیر

کامل‌ترین برنامه کنسرت‌های ایران (تابستان 94)


با پایان تعطیلات عید سعید فطر و یک ماه روزه داری ماه مبارک رمضان، هنرمندان موسیقی کشور در تدارک برگزاری اجراهای زنده و کنسرت‌های خود هستند تا بعد از مدتی، دوباره دست‌به‌کار شوند و اجرا‌های خاطره‌انگیزی برای هواداران خود داشته باشند. این شبهای گرم تابستان هم فرصت خوبی برای گروه های موسیقی است که کنسرت های داغشان را برگزار کنند.
۳۱
تیر

تحلیل و بررسی فیلم‌های برتر باکس‌آفیس هفته‌ی اخیر


جدیدترین ابرقهرمان کمپانی مارول، Ant-Man که پس از مدت ها انتظار و حاشیه های گوناگون بالاخره پایش به گیشه ها باز شد، با استقبال خوبی مواجد شد و توانست رتبه اول جدول باکس آفیس این هفته را از آن خود کند.
۳۰
تیر

خرید از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین : بلوار سعادت (بلوار خاکی)-جنب کوچه گل آرا    تلفن 33661454

۳۰
تیر
نام سومین آلبوم گروه دارکوب اعلام شد

همایون نصیری سرپرست این گروه به هنرآنلاین گفت: این آلبوم در حال حاضر مراحل نهایی تولید خود را سپری کرده و قرار است تا بعد از پایان ماه مبارک رمضان با نام «نوکوب» به تهیه‌کنندگی شرکت آوای هنر منتشر و پخش شود.
۳۰
تیر

پگاه آهنگرانی (بازیگر)

Pegah Ahangarani


بیوگرافی:

پگاه آهنگرانی (زاده ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک اما درحال حاضر ساکن تهران است) هنرپیشه و مستندساز ایرانی است. پگاه فرزند منیژه حکمت از کارگردانان ایرانی و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است.

۳۰
تیر

تارزان: بجای این شخصیت مشهور، "تونی گلدوین" سخن گفته است. گلدوین بازیگر فیلمهای « روح » و « آخرین سامورایی » بوده است.


۳۰
تیر

مرور کارنامه رخشان بنی اعتماد، مترجم دردها


«رخشان بنی اعتماد» با ساخت بیش از ده فیلم بلند داستانی و با شیوه ی خاصی که برای فیلمسازی انتخاب کرده است به جایگاهی دست یافته است که تا سال ها هیچ کارگردانی نمی تواند به جایگاه و اعتبار او به عنوان «بهترین کارگردان زن ایرانی» نزدیک شود.
۲۹
تیر

خرید از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان

۲۹
تیر

استیون هاوکینگ :یه چیز مخصوص در مورد مرزهای این دنیا وجود داره وچه چیزی خاص تر از اینکه هیچ مرزی وجود نداشته باشه؟

وبرای تلاش انسان نیز نباید مرزی وجود داشته باشه....همه ما متفاوت هستیم و هرچقدر زندگی سخت باشه همیشه کاری هست که بتونید انجام بدید و در اون موفق باشید.........

۲۹
تیر

" مرد مورچه ای " یکی از قدیمی ترین شخصیت های کمپانی مارول به شمار می رود که از پیداش آن بیش از نیم قرن می گذرد. این شخصیت در طی سالهای حضورش در کتاب های مصور مارول، تغییرات بسیاری را به خود دیده است از جمله مبارزه با کمونیست ها در دورانی که به آن " دوره نقره ای کتاب مصور " می گفتند.
۲۹
تیر

شهرام شاه حسینی فیلمنامه «۵۰کیلو آلبالو» نوشته مانی حقیقی و فرهاد توحیدی را به تهیه کنندگی محمد شایسته کارگردانی می‌کند.

۲۹
تیر

کودی والکر کوچکترین برادر پل واکر بازیگر فقید و محبوب مجموعه «سریع و خشمگین»، در ادامه تجربه خود در عرصه بازیگری در فیلمی با حضور نیکلاس کیج، به ایفای نقش می‌پردازد
۲۸
تیر

خلاصه داستان : این فیلم روایت نهضت عاشور از زمان مرگ معاویه تا شهادت امام حسین ( ع ) و تحول شخصیت بُکِیر را به نصویر می کشد.

۲۷
تیر

خلاصه داستان : اِمی از کودکی به دلیل عقاید پدرش، اعتقادی به زندگی مشترک و داشتن همسر ندارد و سالهاست که به تنهایی زندگی می کند اما پس از اینکه با یک پزشک ورزشی آشنا می شود...

۲۶
تیر

احساس درد در بازی ها را با جلیقه Kor-Fx تجربه کنید


تا به حال شده احساس کنید بازی های ویدیویی به اندازه کافی برای شما احساس واقعی بودن به همراه ندارند؟ از آنجایی که در بازی ها، کنترل شخصی را به عهده دارید و هدایت گر او هستید، شاید لازم باشد گاهی اوقات نگران سلامتی اش باشید.
۲۶
تیر

خلاصه داستان : مردی پس از اینکه از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه می شود، با نگاه بد جامعه اطرافش مواجه می شود که او را کماکان مجرم می دانند. این مرد سپس وارد رابطه ای عاطفی می شود که ...