محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

۱۰۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
شهریور

«تاکسی» را دوست دارم. این فیلم بر خلاف فیلم قبلی پناهی «این یک فیلم نیست» خشن و دردناک نیست، اما زیرک، مفرح و انسانی است. فیلم درباره ایران امروز حرف می‌زند، چیزی که بعید می‌دانم بتوانید در لابه لای اخبار بیابید.

۳۱
شهریور

فیلم سینمایی «خاکستر و برف» دومین ساخته روح‌الله سهرابی از 28 شهریور ماه در گروه هنر و تجربه اکران شده است. «خاکستر و برف» فیلمی اجتماعی با مضمون دفاع مقدس است. این فیلم دیپلم افتخار بهترین کارگردانی بخش تجلی اراده ملی را دریافت کرده است.

 فیلم «خاکستر و برف» در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت.

۳۱
شهریور

رابرت دنیرو ( Robert De Niro ) جمعه 27 شهریور با گریمی متفاوت در صحنه فیلمبرداری «جادوگر دروغ‌ها» حاضر شد.
۳۰
شهریور

خواننده رپ مشهور آمریکایی در تازه‌ترین اقتباس سینمایی از رمان معروف چارلز دیکنز نقش اصلی را بازی خواهد کرد.
۳۰
شهریور

«جیسون استاتهام» قرارداد بازی در سریال تلویزیونی «زنده باد جنون» را امضاء کرد. این اولین باری است که وی در یک پروژه تلویزیونی بازی می‌کند.
۳۰
شهریور

«برسد به دست آهو» نام جدید فیلم اصغر فرهادی


اصغر فرهادی، کارگردن ایرانی برنده‌ اسکار با انتشار فراخوانی، از علاقه‌مندان به بازیگری برای ایفای نقش در فیلم جدیدش دعوت کرد.
۲۹
شهریور

برنامه هفت که در طول این سال ها با عدم ثبات مدیریتی رو به رو بوده و نتوانسته یک برنامه مطمئن و مورد اعتماد را برای علاقه مندان به سینما ایجاد کند، برای سومین بار دست به تغییرات اساسی در برنامه زده است.
۲۹
شهریور

به گزارش ورایتی، شبکه‎ی ان بی سی دستور به ساخت سریالی از روی سری فیلم‎های مشهور "ربوده‎شده" (Taken) را داده است. این سریال قرار است به داستان‎های قبل از فیلم بپردازد.

۲۹
شهریور

به نقل از دیجیتال اسپای، "ریچل مک‌آدامز" ستاره‌ی سریال تحسین‌شده‌ی True Detective به جمع بازیگران فیلم تخیلی Doctor Strange پیوست تا در نقش مقابل "بندیکت کامبربچ" و در کنار بازیگران بزرگی چون "تیلدا سوئینتون" و "چیوتل اجیوفور"  به ایفای نقش بپردازد.

۲۸
شهریور

تا به حال شایعاتی از فصل ششم شنیده‎ایم و تصاویر سر صحنه را از گوشه و کنار دیده‎ایم؛ دیگر نوبت آن است که خودِ کیت هرینگتون آتش گمانه‎زنی‎های زنده بودن جان اسنو را شعله ورتر کند.
۲۸
شهریور

شرکت پخش کننده‌ی فیلم Steve Jobs (یونیورسال پیکچرز) تصمیم به ایجاد تغییر در تاریخ انتشار آن در ایالات متحده گرفت. بنا بود نهم اکتبر فیلم بر روی سینماهای سراسر آمریکا اکران شود اما ناشر آن تصمیم گرفته تنها دوست‌داران سینما در نیویورک و لس‌آنجلس بتوانند فیلم را در آن تاریخ تماشا کنند.

۲۷
شهریور

بن (کوین هارت) که در آستانه روز عروسی اش قرار دارد به همراه برادر زنش جیمز (آیس کیوب) به میامی میرود تا یک باند قاچاق مواد مخدر را سرنگون سازد...
۲۷
شهریور

نگارنده داستان های مجموعه «ستایش» درباره سری سوم این سریال گفت: در حال حاضر 6 قسمت ابتدایی آن نوشته شده و کار در سال آینده ساخته می شود.
۲۶
شهریور
poster19Ordibehesht

جایزه منتقدان بین المللی جشنواره فیلم ونیز به فیلم ایرانی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» رسید.

۲۶
شهریور

شورای پروانه نمایش خانگی با ساخت 8 فیلمنامه موافقت کرد. - See more at: http://moviemag.ir/cinema/news/tv-news/12412-8-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%88%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86%D8%AF#sthash.NiBUKAM0.dpuf

شورای پروانه نمایش خانگی با ساخت 8 فیلمنامه موافقت کرد.

۲۵
شهریور

هیو جکمن، بازیگر نامزد اسکار هالیوود، نسبت به بازی در نقش «جیمزباند» ابراز علاقه کرد و گفت: به طور جدی به بازی در این نقش فکر می‌کنم.
۲۵
شهریور

علم الهدی درباره نمایش فیلم «خانه پدری» در گروه «هنر و تجربه» یادآور شد: فعلا پروانه نمایش فیلم «خانه پدری» به حالت تعلیق درآمده و هنوز هیچ برنامه ای برای اکران آن وجود ندارد.

۲۵
شهریور

شیر طلایی به فیلم "از راه دور" از ونزوئلا رسید


هفتاد‌ و‌ دومین جشنواره‌ فیلم ونیز از دوم تا دوازدهم سپتامبر 2015 در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد و در نهایت نخستین فیلم ونزوئلایی که تا کنون به بخش مسابقه‌ی جشنواره فیلم ونیز راه یافته، موفق شد بزرگترین جایزه‌ی جشنواره را به دست آورد.
۲۴
شهریور

خرید از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان

۲۴
شهریور

مت دیمون، ایفاگر نقش جیسون بورن در مجموعه‌ی موفقی با همین نام، اعلام کرده تا داستان فیلم بورن بعدی به بحران اطلاعاتی - امنیتی بعد از افشاگری‌های ادوارد اسنودن خواهد پرداخت.