محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اولین همکاری سیلوستر استالونه و جکی چان

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ


دو ستاره مطرح سینمای جهان، سیلوستر استالونه و جکی چان قرار است در فیلمی اکشن و هیجانی به نام Ex-Baghdad (بغداد سابق) که توسط کمپانی چان ساخته خواهد شد، همبازی شوند.

استالونه که او را با بازی در فیلم‌هایی نظیر رامبو و راکی بابلوآ می‌شناسیم، با وجود اینکه با اکثر بازیگران سرشناس فیلم های اکشن در مجموعه‌ی پرطرفدار و محبوب Expendables به بازی پرداخته بود، ولی در کمال تعجب با جکی چان در فیلمی همبازی نشده بود که این امر قرار است به زودی محقق شود.

داستان این فیلم حول حمله‌ی تروریست‌ها به یک پالایشگاه نفت در شهر موصل عراق شکل می‌گیرد. رؤسای پالایشگاه برای رفع این مشکل با شخصیت جکی چان که یک پیمانکار حفاظتی خصوصی است تماس می‌گیرند و وی نیز با کمک شخصیت سیلوستره استالونه که یک تفنگدار سابق آمریکاییست در صدد مقابله با تروریست‌ها برمی‌آیند.

بودجه‌ی فیلم در حدود 80 میلیون دلار تخمین زده شده است و قرار است توسط Scott Waugh که فیلم‌هایی نظیر Act of Valor و همچنین Need for Speed را در کارنامه‌ی خود دارد، کارگردانی شود.

باید دید اولین همکاری این دو ستاره‌ی سینما به تجربه‌ای موفق منجر خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.