محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینمای ایران

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ق.ظ

تلاش «نهنگ عنبر» برای 7 میلیاردی شدن

اکران فیلمهای گینس، نهنگ عنبر، عصر یخبندان، دوران عاشقی، خداحافظی طولانی و مردن به وقت شهریور همچنان با رقابت بالا ادامه دارد.

خداحافظی طولانی
«خداحافظی طولانی» آخرین ساخته فرزاد مؤتمن با سرگروهی سینما اریکه ایرانیان در 32 روز نمایش با 12 سینما در تهران 152 میلیون تومان و در شهرستان 47 میلیون تومان فروش کرد.


«خداحافظ طولانی» به کارگردانی فرزاد مؤتمن، تهیه‌کنندگی مشترک وی با علی حضرتی و نویسندگی اصغرعبد‌اللهی است و بازیگرانی چون سعید آقا‌خانی،‌ ساره بیات، میترا حجار، نقی سیف‌جمالی، علی میلانی، ندا قاسمی، ابراهیم اشرفی، نادر فلاح، سهی بانو ذوالقدر، اکبر مددی‌مهر و محمد‌باقر صفا‌نور در آن حضور دارند.
این فیلم داستان مردی است که از اتمام یک قتل جنجالی تبرئه شده ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به عنوان مجرم نگاهش می‌کنند. مرد که درگیر یک رابطه عاطفی است برای تداوم عشق و زندگی باید از این بحران غلبه کند.
خداحافظی طولانی درسی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین طراحی صحنه و لباس سیمرغ بلورین را از آن خود کرد و در بخشهای بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل زن بهترین فیلمنامه و بهترین تدوین نیز نامزد گرفتن جایزه شد.
فیلم خداحافظی طولانی عاشقانه‌ای نرم و ساده و پاک را به تصویر می‌کشد عاشقانه‌ای که سعید آقا‌خانی و ساره بیات خوب از پس آن بر‌آمده و توانستند تا حد زیادی نگاه کارگردان و مخاطب را به سمت خود جذب کنند.
فیلم از لحاظ محتوا و ساختار از یک استاندارد قابل قبولی برخوردار است اما نتوانست در پایان فیلم مخاطب را آن‌چنان که باید و شاید قانع کند اما می‌توان جز کارهای موفق فرزاد مؤتمن از آن یاد کرد فیلمی که جای پای فرزاد مؤتمن به عنوان دوستدار فیلم‌های پلیسی و عاشقانه را می‌توان در آن دید. روح لطیف فرزاد مؤتمن را نیز می‌توان در این اثر و کارهای قبلی وی نیز لمس کرد.

گینس
فیلم «گینس» اولین ساخته بلند سینمایی محسن تنابنده است که برای اکران در ماه رمضان در سینما ماندانا انتخاب شد. فیلمی که محسن تنابنده علاوه بر کارگردانی بازی هم می‌کند و تاکنون در 52 روز نمایش با 60 سینما در تهران 2 میلیارد و 250 میلیون تومان و در شهرستان 1 میلیارد و 50 میلیون تومان فروش کرد.



محسن تنابنده و رضا عطاران در این سال‌ها در اوج شهرت قرار دارند و توانسته‌اند در فیلم‌هایی با موضوعات مختلف به خصوص کمدی خودی نشان داده و طرفداران زیادی را به دست آورند و حسین اسکندری دیگر بازیگر فیلم که در کنار این بازیگران کمدی بازی می‌کند.
این فیلم موضوعی طنز دارد، موضوعی که جای خالی آن در سینمای امروز ما احساس می‌شود و مخاطبان در چند سال اخیر با فیلم‌ها و سریال‌هایی با موضوعات طنز ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند. امیدوارم مخاطبان ما شاهد فیلمی خوش ساخت باشند.
این فیلم به دلیل تعدد لوکیشن و حضور به یک شترمرغ در اکثر صحنه‌های فیلم جزء کارهای سخت به لحاظ تولید به شمار می‌آید.
خلاصه فیلم: «گینس» سیخی چند؟ پول کجاست اینو بگو؟
غنچه: خاک بر سرت که نافتو از پول بریدن. بدبخت همش اعتبار... می‌دونی کیا اسمشون تو گینسه...علی‌دایی...رضازاده...جنیفرلوپز.
در این فیلم که تهیه‌کنندگی آن بر عهده موسسه تصویر گستر پاسارگارد و سعید ملکان است به پرورش شترمرغ و موضوع مهم فرآورده‌های گوشتی و توجه به دام و طیور پرداخته شده است.

نهنگ عنبر
فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم است و بازیگرانی چون رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، رضا ناجی، نادر سلیمانی، امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی و امید روحانی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. تاکنون در 88 روز نمایش با 56 سینما در تهران 4 میلیارد و 880 میلیون تومان و در شهرستان 2 میلیارد و  50 میلیون تومان فروش کرد.



داستان‌ فیلم‌ آمده ارژنگ صنوبر مردی پنجاه‌ساله است که همراهش می‌شویم تا تجربه‌های متفاوت و پیچیده‌اش از عشق و مصائبی که در زندگی دچارش می شود را برایمان بازگو کند.
گفتنی است؛ «نهنگ عنبر» با وجود اینکه در جشنواره سی‌وسوم فیلم فجر حضور نداشت و دیده نشد و حوزه هنری و شهرداری آن را تحریم کردند،اما در زمان اکران با استقبال مواجه شده و به فروش بالایی دست پیدا کرده است و در ادامه اکران شهرداری تصمیم به اکران این فیلم گرفت.
«نهنگ عنبر» یک فیلم کمدی فانتزی که بخش اعظم آن درباره دهه 60 است بی‌شک یکی از بهترین فیلم‌های عطاران همراه با موزیک‌های خاطره انگیز این دهه است.

عصر یخبندان
«عصر یخبندان» از چهارشنبه در سرگروهی سینما استقلال و به جای «اسب سفید پادشاه» به نمایش درآمد و تاکنون در 58 روز نمایش با 27 سینما در تهران یک میلیارد و 650 میلیون تومان و در شهرستان 710 میلیون تومان فروش کرد.




«عصر یخبندان» فیلمی جوان‌پسند است، فیلمی پر بازیگر و با لوکیشن‌های متعدد که در آن به کارگردانی توجه بیشتری شده تا فیلم‌نامه، فیلم‌نامه به شخصیت‌ها زیاد پرداخته نشده و به تیپ بیشتر نزدیک‌تر و به نظر می‌رسد کارگردان خواسته بیشتر کار خودش و گفتن حرف‌های ملتهب اجتماعی را به رخ بکشد برخی منتقدان کارهای قبلی این کارگردان را قوی‌تر قلمداد کردند.

مردن به وقت شهریور
«مردن به وقت شهریور» چهارمین فیلم سینمایی هاتف علیمردانی است که بعد از 2 سال از 7 مرداد به سرگروهی سینما آزادی شروع به اکران کرد. این فیلم با 22 روز نمایش و 49 سینما در تهران 370 میلیون تومان و در شهرستان 165 میلویون تومان فروخت.



در خلاصه فیلم آمده: سینا چند ماه بیشتر برای قبولی در کنکور فرصت ندارد. از یک سو بنیاد متزلزل خانوادگی و از سوی دیگر آشنایی او با یک جوان خیابانی عاشق موسیقی ماجراهایی را برای او رقم می‌زند.
در «مردن به وقت شهریور» بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نوید لایقی مقدم، صبا گرگین‌پور، نازنین بیاتی، مارتین شمعون‌پور، مهرداد ماکویی، پروین ملکی، کتایون سالکی و ترلان پروانه ایفای نقش می‌کنند.
این فیلم بعد از نمایش در سی‌و‌دومین جشنواره فجر نقدهای مثبت و منفی را به دنبال داشت برخی ساختار نامناسب فیلم را مورد نقد منفی قرار دادند و برخی آغاز و پایان خوب فیلم را دوست داشتند.
برخی فیلم را در حد چهارمین کار‌ هاتف علیمردانی خوب قلمداد می‌کردند و سطح آن را از «بیگانه» و «خواب زده‌ها» از دیگر فیلم‌های این کارگردان بالاتر می‌دانستند و برخی موضوع آن را ضعیف بر‌شمردند.
با همه این تفاسیر باید دید این فیلم جوان به چه موفقیتی دست پیدا خواهد کرد.

دوران عاشقی
فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» در 23 روز اکران، با 66 سینما از مرز 1 میلیارد تومان گذشت و در شهرستان نیز 500 میلون تومان فروش داشت.



فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love آخرین ساخته «علیرضا رئیسیان» و با بازی «لیلا حاتمی»، «شهاب حسینی»، «فرهاد اصلانی»، «پرویز پورحسینی» و «بیتا فرهی» و با معرفی «مینا وحید» در سه روز اول اکران خود، از مرز 200 میلیون تومان گذشت.
اکران سراسری و عمومی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» از روز چهارشنبه 7 مردادماه جاری در سینماهای تهران، همچون؛ پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی آزادی، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی ملت، زندگانی، جوان، اریکه ایرانیان، چهارسو و ده سینمای دیگر پایتخت و همچنین در 70 سینمای سراسر کشور آغاز شده است.









ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.