محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

معاون نظارت و ارزشیابی در اولین گفتگوی خود در سال ۹۵ درباره آخرین وضعیت فیلم‌های «رستاخیز» و «خانه پدری» اظهارنظر کرد.

به گزارش سی نت، حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارشیبابی سازمان سینمایی اعلام کرد که امیدوار است فیلم سینمایی «رستاخیز» در سال ۹۵ مجدد اکران شود و به نمایش در آید.

وی که پنجشنبه ۵ فروردین در برنامه شهر فرنگ شبکه خبر حضور پیدا کرده بود، درباره آخرین وضعیت فیلم «رستاخیز: گفت: این فیلم با بودجه غیر دولتی ساخته شده است و بخشی از هزینه آن از سوی شیعیان و مسلمانان جهان تأمین شده است.

وی ادامه داد: در آخرین صحبت‌هایی که با احمدرضا درویش کارگردان فیلم داشتیم، ایشان همچنان معتقد بود که امکان حذف شخصیت حضرت عباس (ع) از فیلم وجود ندارد.

وی ادامه داد: امیدواریم مسائل حقوقی این فیلم حل شود و دولت نیز کمک کند تابخشی از هزینه‌های این فیلم تأمین شود و با رضایت دو طرف فیلم در سال ۹۵ اکران شود زیرا فیلم رستاخیز ابراز ارادت سینمای ایران به واقعه عاشورا و امام حسین (ع) است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت فیلم «خانه پدری» گفت: تغییری در وضعیت این فیلم به وجود نیامده است و نمایش آن همچنان منتفی است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.