محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» ساخته نیما طباطبایی از ۲۳ آذرماه اکران خود را در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز می‌کند.


این فیلم به زندگی ناصر حجازی دروازه‌بان افسانه‌ای و مربی فوتبال ایران در پنج فصل می‌پردازد.

این پنج فصل به ترتیب با نام‌های: من رویایی دارم، آخرین مرد مقاوم، سهراب کشی، استقلال تا استقلال و پرواز عقاب با صدای شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان و مهران مدیری روایت می‌شوند.

این مستند آبان ماه سال ۹۲ براساس طرح و ایده‌ای از امیر رفیعی و با همکاری سعید رمضانی داماد و نماینده خانواده ناصر حجازی و نیز سرمایه‌گذاری نیاز افشین‌کیا به کارگردانی نیما طباطبایی ساخته شده است. نیما طباطبایی کارگردان این مستند متولد سال ۱۳۵۶ است و ساخت مستند «ریو-تهران» و تله‌فیلم «یادگاری» را در کارنامه خود دارد.

طباطبایی درمورد انگیزه‌اش از ساخت فیلمی درباره این اسطوره فوتبال ایران نوشته است: «سال‌ها قبل در دوره‌ای که کنار خسرو نقیبی مشغول ساخت مستند «ریو –تهران» بودم، همراه جرزینیو ستاره برزیلی دهه ٧٠ میلادی به منزل جناب آقای حجازی رفتیم.

ناصرخان آن روزها بیمار بود و مشخص بود به سختی خودش را برای پذیرایی از مهمانش آماده کرده است. در همان ملاقات ٢ ساعته به حدی جذب منش و شخصیت او شدم که عکس به یادگار مانده از آن روز را در همه ٥ سال گذشته روی میز خانه‌ام گذاشته‌ام.

قبل از حضور در فیلم ایشان هر روز آن عکس را می‌دیدم و در ذهن خودم بارها و بارها مستند زندگی حجازی را ساخته بودم. پاییز ٩٣ پیشنهاد ساخت مستند زندگی ناصرحجازی به من داده شد. جلسات اولیه با امیر رفیعی تهیه کننده فیلم ١ ماه طول کشید تا سرانجام به جمع‌ بندی نهایی رسیدیم. روزی که قرارداد ساخت فیلم را بستم و به خانه برگشتم، نگاهم به عکس روی میز افتاد. ناصر حجازی داشت در آن عکس می‌خندید.»

من ناصر حجازی هستم/ کارگردان: نیما طباطبایی- تهیه کنندگان: امیر رفیعی ، مصطفی علمی فرد-مجری طرح: امیر رفیعی- روایت متن (به ترتیب حضور در فیلم) : شهاب حسینی ، بهرام رادان ، پرویز پرستویی ، مسعود رایگان ، مهران مدیری ، رویا تیموریان. با صدای: رضا یزدانی- نویسنده: خسرو نقیبی – تحقیق و پژوهش: امیر رفیعی ، نیما طباطبایی -تدوین: مهدی مهرنیا – دستیار تدوین: کیخسرو کاووسی – اتالوناژ: رامتین فیروزیان – موشن گرافیک: سیاوش زندی قشقائی – موسیقی: محمد خرمی نژاد -صدا: مهدی اکبریان پور -دستیار صدا: طاهر اکبریان پور – صدابردار استودیو: محمد خرمی نژاد – صدابردار: محمد مرتضایی -تصویر بردار: ابوالفضل اعلایی ، پویان بحق ، افشین کوشکستانی ، سعید جراح – تصویربردار استودیو: هومن سلماسی ، حمید حسن زاده ، دنیا راد – پشتیبانی فنی: سعید اژدر -مشاور حقوقی: مهرداد خضرایی – ساخت آنونس: آرمین مهدوی- طراح پوستر: صالح تسبیحی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.