محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اخبار انیمیشن (داستان اسباب بازی 4)

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ

داستان اسباب بازی 4 : وودی عاشق میشود


به نقل از دیجیتال اسپای، رئیس بخش نوآوری کمپانی دیزنی جزئیاتی درباره قسمت چهارم انیمیشن محبوب "داستان اسباب بازی" منتشر نمود.

جان لستر، رئیس بخش نوآوری کمپانی والت دیزنی در مصاحبه ای اعلام کرده است که داستان قسمت چهارم این مجموعه محبوب و دوست داشتنی درباری عشق وودی به بو پیپ، عروسکی است که در قسمت اول نیز وودی به وی علاقه داشت.

البته اوایل امسال شرکت پیکسار اعلام کرده بود که قسمت چهارم فیلمی جدا از سه گانه و کمدی رمانتیک خواهد بود اما اشاره ای به داستان نکرده بود.


فرانشیز Toy Story که توسط کمپانی محبوب و موفق پیکسار تولید میشود، در سال 2010 و پس از خریداری شدن پیکسار توسط والت دیزنی، صاحب قسمت سومی شد که البته بسیار هم موفق عمل کرد و باز هم قرار است قسمت جدیدی ساخته و در سال 2017 اکران شود. اتفاقی که برای "در جستجوی نمو" و "شگفت انگیزان"(احتمالا هر دو سال 2016 اکران خواهند شد) نیز افتاد.  هر چند جان لستر که کارگردانی دو قسمت اول داستان اسباب بازی را انجام داده و برای قسمت چهارم نیز بار دیگر این کار را تکرار خواهد کرد، در این باره اعلام کرده است که : «چه در پیکسار چه دیزنی، ما تنها وقتی دنباله یک انیمیشن را میسازیم که داستانی خوب یا بهتر از قسمت اول داشته باشیم. این قانون ماست و ما انیمیشن ها را تنها برای پول به جیب زدن نمیسازیم.»

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.