محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اخبار بازی (Final Fantasy)

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶ ب.ظ
Final Fantasy Type-O به PC خواهد آمد



شرکت MSI اخیرا در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است که عنوان Final Fantasy Type-O بر روی PC عرضه خواهد شد و در نمایشگاه Computex امسال، قصد نمایش بازی بر روی لپ تاپ های جدید خود را دارد. در این اطلاعیه آمده است که شرکت Square Enix در حال همکاری با شرکت MSI جهت عرضه‌ی جهانی عنوان Final Fantasy Type-O بر روی PC می‌باشد.

عنوان Final Fantasy Type-O بر روی لپ تاپ های نوع GS60 و GS70 شرکت MSI به نمایش در می‌آیند. این دو مدل، دارای وزن سبک، طراحی زیبا و قدرت گیمی فوق العاده می‌باشند.

طبق این اعلامیه، بازی Final Fantasy Type-O از دنیای وسیع، شخصیت های به یاد ماندنی بهمراه گیم پلی زیبا و شیوه‌ی عالی روایت داستان که در خور نام این سری می‌باشد، بهره می‌برد. در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: 

"در نقش اعضای Class Zero که یک گروه متشکل از نخبگان نظامی می‌باشد، به دفاع از تهاجم امپراتوری کشور همسایه بپردازید و به کمک قدرت های جادویی و سیستم جدید مبارزه، بر دشمن خود غلبه کنید و پرده از اسرار جنگ بردارید."
شرکت Square Enix هنوز بطور رسمی خبری را در مورد نسخه‌ی PC بازی Final Fantasy Type-O منتشر نکرده است.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.