محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اخبار روز سینمای ایران

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

"قصه ها" صدرنشین جدید جدول اکران


سرانجام بعد از گذشت هشت هفته از اکران نوروز یک فیلم پرمخاطب به چرخه اکران اضافه شد. فیلم رخشان بنی اعتماد همان طور که پیش بینی می شد فوق العاده آغاز کرد و توانست در سه روز اول اکرانش در تهران بیش از یکصد میلیون تومان فروش کند. این فیلم با اینکه در روزهای عادی وسط هفته یکی دو میلیون تومان بیشتر از «ایران برگر» می فروشد، این فیلم جوزانی است که همچنان در صدر فروش هفتگی قرار دارد. چراکه گیشه آخر هفته های این فیلم هچنان اختلاف زیادی با بقیه فیلم ها دارد.

«قصه ها» البته فقط در 10 سینما روی پرده است و نمی تواند از سینماهای حوزه هنری استفاده کند. با این حال این فیلم در همین چند روز اول اکرانش در تعداد زیادی شهرستان روی پرده رفته که با استقبال عمومی نیز روبرو شده است. اصفهان، کرمان، یزد، رشت، قزوین، گرگان، مشهد، اهواز، لاهیجان، بندر عباس، گوهردشت، رفسنجان، کرمانشاه، اردبیل، چالوس، انزلی و تبریز این روزها میزبان «قصه ها» هستند.

«متل قو» و «من دیه گو مارادونا هستم» اما به اندازه این دو فیلم تماشاگر ندارند. با این حال فیلم بهرام توکلی به واسطه بهره گرفتن از بازیگران سرشناس به نسبت بقیه فروش بهتری دارد. این فیلم در شهرهایی چون مشهد، یزد، گوهردشت، کرمان، کاشان، رفسنجان، کرمانشاه، گرگان، قم و ارومیه روی پرده است و طی این مدت 50 میلیون تومان فروخته است. این مبلغ به غیر از گیشه 120 میلیونی فیلم در تهران است.

«متل قو» تنها فیلم جدول اکران است که در شهرستان ها همپای تهران تماشاگر دارد. این فیلم این هفته در اهواز اکران شده تا تعداد سالن هایش در شهرستان به عدد 15 برسد. با احتساب گیشه 50 میلیونی در تهران این فیلم توانسته بیش از یکصد میلیون تومان فروش کند.

از جمع فیلم های قدیمی جدول اکران «ایران برگر» همچنان بیشتر از بقیه تماشاگر دارد. فیلمی که توانسته از مرز گیشه چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان گذر کند. این فیلم در شهرستان ها تعدادی از سالن هایش را از دست داده و در عوض در تربت حیدریه، مراغه و اهواز اکران شده است. فروش فیلم جوزانی در تهران یک میلیارد تومان بیشتر از شهرستان هاست.

«رخ دیوانه» هم توانسته از مرز فروش دو میلیارد و 650 میلیون تومان گذر کند. قائن، زاهدان، اردستان، ماسال و بهشهر شهرهای جدید فیلم ابوالحسن داودی هستند.

«استراحت مطلق» نیز از مرز فروش یک میلیارد و 850 میلیون تومان گذشته است. فیلم کاهانی این هفته در کرمانشاه، آستارا، شوشتر و بهشهر روی پرده رفته و در 28 سینما بعد از 58 روز نمایش در شهرستان 610 میلیون تومان فروخته است. فروش این فیلم در تهران یک میلیارد و 250 میلیون تومان شده است.

«طعم شیرین خیال» آخرین روزهای نمایش در تهران و شهرستان ها را پشت سر می گذارد. فیلمی که توانسته حدود 700 میلیون تومان فروش کند.

از روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه دو فیلم «در دنیای تو ساعت چند است» و «مردن به وقت شهریور» وارد چرخه اکران شدند تا احتمالا تغییراتی در تعداد سالن های فیلم های روی پرده بوجود بیاید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.