محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اخبار سینمای جهان (جنگ ستارگان)

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ق.ظ

دیزنی تِم پارک های فیلم «جنگ ستارگان» را به نمایش گذاشت


دنیای «جنگ ستارگان» آماده تاخت و تاز است.  در مراسم دی ۲۳ اکسپو ۲۰۱۵، باب ایگر رئیس دیزنی، دو تِم از سرزمین «جنگ ستارگان» را که خلق شده است، اعلام کرد. پارک های ۱۴ هکتاری که شامل انسان های ربات نما، بیگانگان و انرویدی ها است. ایگر، از این تصاویر به "بزرگترین زمین پهناور تا به حال طراحی شده” کمپانی دیزنی یاد کرد.


یکی از این زمین هاقرار است در استدیوی دیزنی در اورلاندو ایالت فلوریدا، و دیگری در دیزی لند در آناهایم برده شود. او افزود: "هر چیزی که خلق کردیم مربوط به بخشی از داستان می باشد، هیچ یک از چیزهایی که در این سرزمین وجود دارد خارج از کاراکترها یا بدور از اساطیرهایمان نخواهد بود. تماشاچیان و مهمان ها حقیقتا می توانند در این پارک ها قسمتی از داستانهای مورد علاقه شان از «جنگ ستارگان» شوند."

 

ایگر همچنین گفت: "این سرزمین های جدید در دیزنی لند و دنیای والت دیزنی مهمان ها را به کل سیاره جدید «جنگ ستارگان» می برد، که شامل ماجراجویی های حماسی جنگ ستارگان است که آنها را وسط اوج نبردهای این فیلم قرار می دهد."


در مراسم معرفی فیلم «جنگ ستارگان»، جی جی آبرامز همراه بازیگران «نیروی بیدار» مقابل تشویق هزاران طرفدار قرار گرفتند، همچنین حضور غافلگیر کننده هریسون فورد باعث تشویق ها و قدردانی از وی شد.

 

آهنگ سازی این فیلم را جان ویلیامز برعهده داشته است و از بازیگرانش می توان به هریسون فورد، جان بویگا، دیزی ریدلی، اسکار ایساک و لوپیتا نایونگ اشاره کرد. کارگردانی «جنگ ستارگان: نیروی بیدار» را نیز جی جی آبرامز بر اساس داستان جورج لوکاس برعهده داشته است.


«جنگ ستارگان: نیروی بیدار» از ۱۸ دسامبر در سراسر سینماهای آمریکا و جهان به اکران درمی آید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.