محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اخبار سینمای جهان (دیکاپریو به دنبال انتقام)

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ق.ظ

The Revenant / بازگشته، جدیدترین اثر کارگردان برنده جایزه اسکار مکزیکی، الخاندرو گونزالز ایناریتو میباشد که سال گذشته به وسیله فیلم تحسین شده و زیبای Birdman موفق به کسب سه جایزه اسکار گردید.

حضور لئوناردو دیکاپریو و تام هاردی، دو تن از بهترین بازیگران حال حاضر هالیوود در این اثر جذابیت و زیبایی آن را دوچندان نموده است.

این اثر در رابطه با شکارچی پوستی به نام "هیو گلس" (لئوناردو دی کاپریو) است که در حین شکار مورد حمله ی یک خرس قهوه ای قرار گرفته و دو مرد که در این شکار همراه او بودند، وسایلش را دزدیده و او را نیمه جان رها می کنند؛ او جان سالم به در می‌برد و ۳۵۰ مایل را در طبیعت وحشی می پیماید تا از کسانی که به او خیانت کرده اند، انتقام بگیرد.

فیلم نامه این اثر که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته مایکل پانک میباشد توسط خود ایناریتو به همراه مارک ال اسمیت نوشته شده است و در سال 1820 میلادی رخ میدهد. جالب است بدانید این کتاب خود بر اساس فیلمی به نام Man in the Wilderness محصول سال 1971 نوشته شده است.

ایناریتو در این فیلم نیز همچون اثر قبلی اش از کمک فیلمبردار معروف Emmanuel Lubezki استفاده کرده و از ایده جالب فیلمبرداری زیر نور طبیعی نیز بهره برده است.

او در مصاحبه ای در این باره گفته است : : ما ساعات کمی از روز را فیلم برداری میکنیم، که البته همین طور هم برنامه ریزی شده بود، که لحظه لحظه فیلم باارزش شود. این کار را هم بدلیل هیجان دادن انجام دادیم و هم بدلیل شرایط اقلیمی، ما در چنان لوکیشن های دور افتاده ای مشغول فیلم برداری هستیم که وقتی به محل فیلم برداری میرسیم نصف روز گذشته است. این لوکیشن ها آنقدر زیبا و دلپذیرند که انگار تا کنون پای انسان ها به آنجا باز نشده است، و من هم دقیقا به همین نیاز دارم. نور آفتاب در زمستان کم تر است و ما هم بدون استفاده از هیچ گونه نورپردازی الکتریکی فیلم برداری میکنیم فقط با نور طبیعی!

ساخت و فیلم برداری این اثر حدود نه ماه طول کشیده است و در دو مرحله به اکران درخواهد آمد. ابتدا اکرانی محدود در آمریکا از 25 دسامبر امسال و سپس اکران گسترده آن از 8 ژانویه 2016 - 18 دی آغاز خواهد شد.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.