محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اخبار سینمای جهان ( یورش مرد مورچه ای به گیشه ها)

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ق.ظ

تحلیل و بررسی فیلم‌های برتر باکس‌آفیس هفته‌ی اخیر


جدیدترین ابرقهرمان کمپانی مارول، Ant-Man که پس از مدت ها انتظار و حاشیه های گوناگون بالاخره پایش به گیشه ها باز شد، با استقبال خوبی مواجد شد و توانست رتبه اول جدول باکس آفیس این هفته را از آن خود کند.

این فیلم که دوازدهمین فیلم از دنیای سینمایی مارول بشمار میرود، همانند تمامی سایر فیلم های این کمپانی که از سال 2008 تا کنون در حال ساخت و اکران هستند توانسته در رتبه اول قرار بگیرد و این رکورد را بهبود بخشد.

دیگر تازه وارد این هفته باکس آفیس، Trainwreck که جدیدترین هنرنمایی امی شومر کمدین معروف را در آن شاهد هستیم نیز با فروش بسیار خوب 30 میلیون دلاری توانست رتبه سوم ار از آن خود کند.

Mr. Holmes نیز که از هنرنمایی ایان مک کلن در نقش شرلوک هلمز سالخورده بهره میبرد، با وجود اینکه تنها در 363 سینما اکران شد، توانست وارد جدول 10 فیلم برتر هفته شود و میانگین خوب 9.400 دلار برای هر سینما را کسب کند.

البته جدید ترین اثر وودی آلن نیز که به صورت محدود و فقط در 5 سالن به نمایش در آمد در مجموع 188 هزار دلار فروش داشت و میانگین 37600 دلار در هر سینما بدست آورد.

در هفته‌ی آینده منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم؟

مهم ترین فیلمی که در هفته آینده شروع به اکران خواهد کرد، Southpaw با هنرنمایی جیک جیلنهال بازیگر گزیده کار و موفق است. هر چند این فیلم از سوی منتقدین با استقبال خوبی مواجه نشده است اما با توجه به اینکه از کارگردانی آنتوین فوکوا و بازیگرا معروفی بهره میبرد انتظار میرود که بتواند برای صدرنشینان فعلی باکس آفیس دردسر ساز شود.

فیلم کمدی و علمی تخیلی Pixels که جدید ترین اثر با هنرنمایی آدام سندلر است، از آن کمدی های بسیار پر هزینه و شلوغ است که بوی شکست میدهند! این فیلم که کارگردان موفق، کریس کلمبوس هدایت آن  را بر عهده داشته هزینه 100 میلیون دلاری روی دست سونی پیکچرز گذاشته است. البته تریلر این فیلم در اولین  روز انتشار 32 میلیون بار بازدید شد و توانست رکورد سونی را بشکند و این مسئله برای سونی امیدوار کننده است.

فیلم تینیجری Paper Towns نیز که جدیدترین اثر کارگردان و نویسندگان The Fault in Our Stars میباشد، اقتباسی از دیگر رمان جان گرین نویسنده رمان "خطای ستاره بختمان" میباشد. این اثر نیز که از هنرنمایی "نت ولف" و "کارا دلوین" بهره میبرد، هفته آینده اکران خواهد شد.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.