محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اخبار موسیقی (آلبوم جدید گروه دارکوب)

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ
نام سومین آلبوم گروه دارکوب اعلام شد

همایون نصیری سرپرست این گروه به هنرآنلاین گفت: این آلبوم در حال حاضر مراحل نهایی تولید خود را سپری کرده و قرار است تا بعد از پایان ماه مبارک رمضان با نام «نوکوب» به تهیه‌کنندگی شرکت آوای هنر منتشر و پخش شود.

نصیری ادامه داد: این آلبوم 8 قطعه داشته و اشعار آن سروده حافظ شیرازی، مرحوم بیژن ترقی، داود غلامی، ایرج زبردست و ابراهیم شهدوستی بوده و خواننده‌های این گروه علی زند وکیلی، حمیدرضا ترکاشوند و رضا کولقانی هستند به اضافه اینکه یک قطعه بی‌کلام توسط دارا دارایی ساخته شده است.
این موزیسین درباره معرفی اعضای اصلی گروه تأکید کرد: دارا دارایی، مسعود همایونی، امید حاجیلی، آرش مقدم و خود بنده اعضای اصلی گروه را تشکیل می‌دهیم، به اضافه آرین ملیکیان که جایگزین پویا نیکپور خواهد بود.
وی افزود: سایر نوازندگان این آلبوم هم شامل احسان نی‌زن نوازنده ویولن، هومن نامداری نوازنده ساکسیفون، حسین شریفی نوازنده ترومبون، احسان عبدی پور نوازنده سرنا، ابراهیم علوی نوازنده عود و صمد طالقانی هم به عنوان مدیر گروه در کنار ما حضور داشتند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.