محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اخبار موسیقی ایران

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ
نوازنده چیره دست ویولن به ایران آمد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی؛ دالیبور کاروای نوازنده چیره دست ویولن اسلواکی به همراه علی رهبری مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران شنبه شب به ایران آمد.

این نوازنده به منظور برگزاری رسیتال ویون خود دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در تالار رودکی و همکاری با ارکستر سمفونیک تهران به عنوان سولیست ویلن به رهبری علی رهبری به ایران آمده است.
دالیبور کاروای نوازنده جهانی جوان چیره دست ویولن در حال حاضر مقیم شهر وین است و در طول عمر هنری خود برنده مسابقات مختلف جهانی در نوازندگی ویلن شده است.
وی در دوران کودکی و نوجوانی خود در کشورهای چون آلمان، روسیه، سوئیس، اسپانیا و اسلواکی به عنوان سولیست با ارکسترهای زیادی فعالیت داشته است.
گفتنی است ، رسیتال ویولن دالیبور کاروای به همراه پیانو بهنام ابوالقاسم 22 و 23 تیر ماه در تالار رودکی اجرا می شود.
همچنین کاروای به عنوان سولیست ویولن 24 و 25 تیر ماه ارکستر سمفونیک تهران را  به رهبری علی رهبری در تالار وحدت همراهی می کند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.