محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

ادعای عجیب و جالب مهدی گلسانه

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ق.ظ

«نقطه کور» در جشنواره امسال به غیر از 2 یا 3 فیلم رقیبی نخواهد داشت!


«نقطه کور» با نام قبلی «23 روز» سومین فیلم سینمایی مهدی گلستانه بعد از "نازنین" و "دردسر عظیم" است، با این حال جشنواره سی و چهارم اولین حضور این کارگردان در این رویداد بین المللی به حساب می آید.

مهدی گلسانه که از کارگردان های کمتر شناخته شده در سینمای ایران است به طرز عجیبی برای جشنواره امسال یک کری خوانی بزرگی را انجام داد.

با توجه به این ادعا از الان علاقه مندان به سینما در پی حرف مهدی گلستانه حتما یکی از فیلم های که در جشنواره رصد خواهند کرد «نقطه کور» می باشد.

مهدی گلستانه با بیان اینکه اولین نمایش فیلم "نقطه کور" در جشنواره فیلم فجر خواهد بود گفت: دو فیلم گذشته ام به دلیل این که تهیه کنندگی آن ها بر عهده من نبود به دلایل خاص نتوانستند در جشنواره فیلم فجر حاضر باشند، از این جهت تهیه کنندگی فیلم جدید را خودم بر عهده گرفتم تا بتوانم فیلمم را به این رویداد مهم ارائه دهم.

وی ادامه داد: قطعا برای ما فیلمسازان باعث خوشحالی است که فیلممان در جشنواره فجر حضور داشته باشد، من هم چنین احساسی دارم اما لیست فیلم های حاضر در جشنواره امسال را که نگاه می کردم به غیر از دو سه فیلم از میان این فیلم ها رقیبی برای فیلم «نقطه کور» ندیدم.

گلستانه با بیان اینکه رایزنی برای اکران این فیلم را انجام داده است گفت: باید بازی محمد رضا فروتن و هانیه توسلی در فجر دیده شود ضمن اینکه فیلمنامه و تدوین "نقطه کور" هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.