محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


علم الهدی درباره نمایش فیلم «خانه پدری» در گروه «هنر و تجربه» یادآور شد: فعلا پروانه نمایش فیلم «خانه پدری» به حالت تعلیق درآمده و هنوز هیچ برنامه ای برای اکران آن وجود ندارد.


امیر حسین علم الهدی در مورد زمان اکران «آمین خواهیم گفت» که قرار بود در اکران دوم عید فطر امسال اکران شود گفت: «آمین خواهیم گفت» مشکلی برای اکران ندارد و به زودی این فیلم در گروه «هنر و تجربه» به نمایش در خواهد آمد.
سالور کارگردان آمین خواهیم گفت پیش از این گفته بود که 9 دقیقه از فیلم سانسور شده است و قرار است از نیمه دوم عید فطر در گروه هنر و تجربه اکران شود.

مدیر گروه «هنر و تجربه» با توجه به انتقادهایی که به برنامه اکران در این گروه وجود دارد، گفت: برنامه اکران در این گروه به شکلی است که برنامه زمان بند شده 50 روزه را اعلام می کنیم بنابراین مخاطبان ما زمان لازم را برای دیدن فیلم های گروه «هنر و تجربه» دارند. برنامه این گروه توسط سایت «هنر و تجربه»، سالن های سینمایی که فیلم های این گروه را اکران می کنند، سایت سینما تیکت در اختیار مخاطبان قرار می گیرد تا در جریان زمان به نمایش درآمدن فیلم ها باشند.

او افزود: گروه «هنر و تجربه» انواع و اقسام برنامه های اکران را چه به صورت چاپی و چه به شکل مجازی در اختیار مخاطبان قرار می دهد تا برای تماشای فیلم مورد علاقه شان دچار مشکل نشوند.
امیرحسین علم الهدی در مورد اضافه شدن تبلیغات تلویزیونی این گروه گفـت: بضاعت گروه «هنر و تجربه»، بضاعت محدودی است بنابراین در حال حاضر امکان گسترش تبلیغات تلویزیونی را نداریم و با همین وضعیت ادامه می دهیم تا فیلم های این گروه به مرور زمان جای خود را در میان مخاطبان جدی سینما باز کنند.

علم الهدی به سامانه جدول فروش سایت «هنر و تجربه» که هنوز راه اندازی نشده اشاره کرد و گفت: جدول فروش فیلم ها هر شش ماه یک بار اعلام می شود اما تصمیم بر این است که سامانه جدول فروش این گروه همزمان با سالروز افتتاح گروه «هنر و تجربه» در مهر ماه امسال راه اندازی شود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.