محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

اولین عکس از پشت صحنه فیلم

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ق.ظ

40 درصد از فیلمبرداری فیلم جدید اصغر فرهادی «فروشنده» انجام شده است


  40 درصد از فیلمبرداری فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی انجام شده است و تا نیمه اول اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

اصغر فرهادی کارگردان «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته» که طی چند وقت اخیر فیلمبرداری فیلم جدیدش را در تهران آغاز کرده است، این روزها مشغول ادامه‌ی فیلمبرداری این فیلم، با مدیریت فیلمبرداری حسین جعفریان است.

در این فیلم، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی و جمعی از بازیگران جدید که طی فراخوان بازیگری دعوت شده اند به ایفای نقش می‌ پردازند.

همچنین روابط عمومی فیلم در پی انتشار برخی خبرها مبنی بر حذف فیلم، اعلام کرد که از ابتدا دست‌ اندرکاران این فیلم فرم تقاضای حضور در جشنواره‌ی فیلم فجر را پر نکرده بودند و خبرهای مبنی بر حذف فیلم نادرست است. و از روز اول مشخص بود که با 3 ماه و نیم فیلمبرداری طبیعی است که این فیلم به جشنواره نخواهد رسید.

برخی عوامل اصلی فیلم «فروشنده» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: اصغر فرهادی، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان،فیلمبردار: پیمان شادمانفر

صدابردار: یدالله نجفی، تدوین: هایده صفی‌یاری، صداگذار: محمدرضا دلپاک،طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی

آهنگساز: ستار اورکی، مدیر تولید: حسن مصطفوی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: کاوه سجاری حسینی، منشی صحنه: پریسا گرگین، عکاس: حبیب مجیدی.

به نظر می رسد اولین نمایش فیلم جدید اصغر فرهادی «فروشنده» در فستیوال کن و یا جشنواره بین المللی فیلم فجر در اردیبهشت ماه خواهد بود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.