محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

بهروز افخمی مجری برنامه هفت شد

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ق.ظ

برنامه هفت که در طول این سال ها با عدم ثبات مدیریتی رو به رو بوده و نتوانسته یک برنامه مطمئن و مورد اعتماد را برای علاقه مندان به سینما ایجاد کند، برای سومین بار دست به تغییرات اساسی در برنامه زده است.

سری جدید برنامه «هفت» با اجرا و سردبیری بهروز افخمی و همچون گذشته در شبکه سه روی آنتن خواهد رفت.

برنامه سینمایی «هفت» پیش از این با اجرای محمود گبرلو روی آنتن می رفت و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پس از 3 سال متوقف شد.
برنامه هفت در زمان محمود گبرلو با فراز و نشیب های زیادی همراه بود مخصوصا با افت چشمگیر مخاطبان. و در نهایت با اما و اگر های زیادی تیم گبرلو به پایان خط رسید.

هفت که خاطره انگیزترین و جنجالی ترین روزهای پر رونق خود را در زمان فریدون جیرانی داشت و توانست مجوبیت زیادی بین مردم پیدا کند ناگهان به دلایلی دیگر ادامه پیدا نکرد و این بار بهروز افخمی و بار دیگر یک کارگردان سینما مسئولیت اجرای برنامه هفت را در دست گرفت، که امید می رود برنامه هفت بتواند به روزهای اوج و پر رونق خود برگردد و جایگاه واقعی خودش را پیدا کند و جزو برنامه های پربیننده تلوزیون ایران شود.

دوشنبه ۳۰ شهریور ماه نشست خبری برنامه «هفت» ساعت 10:30 صبح برگزار خواهد شد.

در نشست خبری «هفت» که با حضور بهروز افخمی کارگردان و سردبیر سری جدید برنامه خواهد بود رویکردهای جدید این برنامه سینمایی مشخص خواهد شد.

افخمی در این نشست به سوالات اهالی رسانه درباره بخش های مختلف این برنامه و همچنین وقفه ای که این مدت برای آن ایجاد شد پاسخ خواهد داد.

پیش از این بهروز افخمی مطرح کرده بود، در صورتیکه مجری برنامه هفت شود بخش هایی از این برنامه را به دست فرزاد حسنی و امیر پوریا خواهد داد اتفاقی که باید تا روز نشست خبری هفت منتظر ماند و شکل و شمایل جدید هفت را دید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.