محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

تریلر فیلم جدیدزندگینامه‌ی استیو جابز

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ق.ظ

شرکت پخش کننده‌ی فیلم Steve Jobs (یونیورسال پیکچرز) تصمیم به ایجاد تغییر در تاریخ انتشار آن در ایالات متحده گرفت. بنا بود نهم اکتبر فیلم بر روی سینماهای سراسر آمریکا اکران شود اما ناشر آن تصمیم گرفته تنها دوست‌داران سینما در نیویورک و لس‌آنجلس بتوانند فیلم را در آن تاریخ تماشا کنند.

به گزارش مجله ورایتی قرار است انتشار فیلم در شمال آمریکا شانزدهم اکتبر و در تمام ایالات متحده بیست‌وسوم اکتبر صورت گیرد.

"استیو جابز" که به نظر می‌رسد نام آن را در میان کاندیداهای اسکار امسال شاهد باشیم، به کارگردانی دنی بویل فیلمنامه‌‌ی آرون سورکین و هنرنمایی مایکل فاسبندر در نقش جابز و ست روگن در نقش وازنیک تولید و آماده‌ی اکران شده است.
کیت وینسلت، جف دنیلز،مایکل استالبرگ  و کاترین واترسون نیز نقش‌های مکمل فیلم را ایفا کرده اند و برخی از منتقدین بر این باور هستند که بازی کیت وینسلت توجه زیادی را برای کسب جوایز به خود جلب خواهد کرد.

فیلم ماجرای پشت صحنه‌ی تولید و عرضه‌ی سه محصول مهم در تاریخ شرکت Apple، Macintosh در سال 1984، NeXT در سال 1988 و iMac در سال 1998 را روایت می‌کند.

"استیو جابز" نخستین بار پنجم سپتامبر در جشنواره فیلم تلوراید و پس از آن سوم اکتبر در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآمده و توانسته نظر بیش‌تر منتقدان را به خود جلب کند به طوری که تا کنون توانسته میانگین نمره‌ی بسیار خوب 84 از 100 را از هفت منتقد در وبسایت معتبر metacritic دریافت کند. تاد مک کارتی  از  The Hollywood Reporter درباره‌ی فیلم نوشت: "فیلم از آغاز تا پایان با سرعت بالایی در جریان است با کارگردانی بسیار خوب دنی بویل و فیلمنامه‌ی سینمایی سورکین که داستان را در سه پرده به خوبی روایت می‌کند." همچنین در تمجید بازی فاسبندر اضافه کرد: " فاسبندر شاید از نظر فیزیکی شباهتی به جابز نداشته باشد اما چنان نقش او را ایفا کرده که در طول فیلم به خوبی می‌توانیم احساسات جابز را درک کنیم."

کارگردان فیلم، دنی بویل که برنده اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم سال 2008 برای فیلم "Slumdog Millionaire" شده، به نظر می‌رسد امسال نیز با این فیلم شانس خوبی برای کسب این جایزه داشته باشد.

تریلر این فیلم را می توانید از لینک زیر دانلود کنید:

http://s6.tinyez.us/img/trailer/Steve-Jobs-1080p-Trailer.mp4


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.