محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


آخرهفته‌ی گذشته گیشه های سینما با افت محسوس مخاطب نسبت به هفته ی گذشته رو به رو شد که دلیل این امر، برگزاری SuperBowl که محبوبترین رویداد در امریکا محسوب میشود بود.


به این ترتیب، سومین نسخه پاندای کنگ‌فوکار توانست برای دومین هفته ی متوالی و با اختلافی دو برابر نسبت به رتبه ی دوم، صدر جدول را از آن خود کند.

درود بر سزار، جدیدترین فیلم برادران کوئن با تیم بازیگری درخشان خود نیز موفق به فروش یازده میلیون دلاری در هفته اول اکران خود شد. این رقم با توجه به تجاری نبودن فیلم همچنان یک موفقیت برای برادران کوئن محسوب میشود که فیلم هایشان معمولا موفق به درخشش در جدول باکس آفیس نبوده اند.

دو فیلم تازه وارد دیگر یعنی The Choice فیلم عاشقانه اقتباس شده از یکی از رمان های نیکولاس اسپارک با همین نام و Pride and Prejudice and Zombies که دو تازه وارد دیگر جدول این هفته هستند اما عملکردی موفق در گیشه نداشتند.

در هفته آینده منتظر اکران چه فیلم هایی باشیم؟

هفته ی آینده، اولین فیلم ابرقهرمانی 2016، یعنی Deadpool اکران خود را آغاز خواهد کرد و به احتمال زیاد رتبه ی اول جدول را با اختلافی فاحش از آن خود خواهد کرد. ددپول که جزو قهرمانان دنیای مارول محسوب میشود، خارج از دنیای انتقامجویان بوده و در داستان این مجموعه تغییری ایجاد نخواهد کرد. همچنین Zoolander 2  و How to Be Single دو فیلم دیگری هستند که به احتمال زیاد در جدول هفته ی آینده در بین ده اثر پر مخاطب قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.