محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454



بتمن علیه سوپرمن : طلوع عدالت، یکی از بزرگترین بلک باسترهای سال 2016، آخرهفته ی گذشته با اکران خود طوفانی را در گیشه های سینمایی سرتاسر جهان به راه انداخت.

این فیلم که تنها در امریکا موفق به فروش 170 میلیون دلاری ظرف یک هفته شده، مجموعا در سطح جهان بیش از 420 میلیون دلار فروش داشته و موفق به شکستن رکورد موفق ترین هفته ی آغازین اکران استودیوی فیلمسازی برادران وارنر شده است.  (این رکورد قبلا با 169 میلیون دلار، متعلق به فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ 2 بود.)

همچنین بتمن علیه سوپرمن : طلوع عدالت موفق به پیشی گرفتن از رکورد آغازین خیزش شوالیه ی تاریکی شد. سومین نسخه ی بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان در هفته ی آغازین اکران موفق به فروش 160 میلیون دلاری شده بود.

با این وجود اما این فیلم بازخورد مناسبی بین منتقدین نداشته و بسیاری این اثر را یک فیلم صرفا تبلیغاتی میدانند که راه پر درآمد کمپانی مارول را آغاز کرده است و با سه گانه ی نولان تفاوتی فاحش در محتوای داستانی دارد.

در هفته آینده منتظر اکران چه فیلم هایی باشیم؟

با توجه به پیش بینی معقولانه ی موفقیت و محبوبیت بتمن علیه سوپرمن، کمپانی های فیلمسازی از قرار دادن عناوین مطرح خود در لیست اکران ماه مارچ اجتناب کرده اند. فیلم های کمدی Everybody Wants Some!!  و Kill Your Friends شاید تنها آثاری باشند که از شانس حضور در جدول هفته ی بعدی برخوردارند.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.