محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

پروانه ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی صادر شد


تازه ترین فیلم اصغر فرهادی در جلسه این هفته شورای پروانه ساخت به طور رسمی مجوز ساخت گرفت.

اصغر فرهادی بعد از توافق اولیه با حجت الله ایوبی برای ساخت این فیلم، یک سیناپس 7 صفحه ای برای دریافت پروانه ساخت به شورای پروانه ساخت ارائه داد که این سیناپس در جلسه این هفته شورا مورد قبول اعضا قرار گرفت و پروانه ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی صادر شد.

همچنین اصغر فرهادی نام فیلم جدید خود را که پیش از این «برسد به دست آهو» اعلام شده بود، تغییر داد و عنوان «فروشنده» را بر این فیلمنامه سینمایی گذاشت.


شهاب حسینی در نقش بازیگر تئاتر

تاکنون تنها بازیگری که حضورش در فیلم اصغر فرهادی قطعی شده شهاب حسینی است. این بازیگر در نقش یک بازیگر تئاتر جلوی دوربین حسین جعفریان می رود. داستان فیلم جدید اصغر فرهادی از نقل مکان این بازیگر تئاتر همراه با همسرش به یک خانه جدید آغاز می شود. این نقل مکان اما آغاز اتفاقاتی برای این زن و شوهر است.

به جز شهاب حسینی حضور هیچ بازیگری در این فیلم قطعی نشده و ترانه علیدوستی هم هنوز در پیش تولید فیلم حضور ندارد و وضعیت حضورش در فیلم تازه اصغر فرهادی نامشخص است. همچنین طی روزهای گذشته اخباری از بازی همسر و فرزندان شهاب حسینی در فیلم اصغر فرهادی منتشر شده که صحت ندارد و اصغر فرهادی این روزها همچنان در حال انتخاب بازیگر برای فیلم پر بازیگرش است.

با وجود این که پیش تولید و انتخاب بازیگران فیلم تازه فرهادی انرژی زیادی از گروه سازنده فیلم گرفته اما این فیلم به طور قطع در نیمه آبان کلید می خورد.

اما با توجه به زمان طولانی که برای فیلمبرداری این فیلم پیش بینی شده مشخص نیست فیلم اصغر فرهادی برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می شود یا خیر!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.