محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ آماده نمایش شد

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ق.ظ

استیون اسپیلبرگ فیلم تازه اش «غول عظیم دوست داشتنی» را آماده نمایش عمومی کرد. او با این فیلم، دوباره به دنیای فانتزی فیلم های دهه هشتاد میلادی خود برگشته است.

  به نقل از جام جم، فیلم ساز 69 ساله سینما فانتزی ماجراجویانه خود را براساس داستان کلاسیک و پرخواننده رولد دال به همین نام ساخته است.  روبی بارنهیل بازیگر تازه وارد سینما، نقش کاراکتر محوری داستان فیلم را بازی کرده است. او در نقش دختری کوچولو به نام سوفی ظاهر شده، که یتیم است.  دوستی سوفی با یک موجود بسیار بزرگ و عجیب و غریب، ماجراهای فانتزی و با نمک زیادی را برای هر دوی آن ها به وجود می آورد.  منتقدان سینمایی که هنوز «غول عظیم دوست داشتنی» را ندیده اند، به شباهت های آن با درام علمی تخیلی «ئی تی» اسپیلبرگ مقایسه می کنند.

اسپیلبرگ نزدیک به دو دهه است که درام های واقع گرایانه می سازد و از ژانر محبوب خود فانتزی و علمی تخیلی فاصله گرفته است.  به همین دلیل، درام فانتزی و نوجوانانه جدید او بسیار مورد توجه رسانه های گروهی و منتقدان سینمایی قرار گرفته است. سایت اینترنتی امپایر آنلاین پیش بینی فروش بالایی برای فیلم تازه اسپیلبرگ کرده است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.