محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


فیلم سینمایی «خانم مال معرفی کنید» به کارگردانی پوران درخشنده بزودی با دریافت پروانه ساخت وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

درخشنده درباره فیلم جدید خود گفت: بازنویسی نهایی به تازگی به پایان رسیده و بزودی برای پروانه ساخت درخواست خواهم داد.

البته نام جدید فیلم به طور قطع تغییر خواهد کرد و هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام. او افزود: «هنوز نمی توانم به طور قطع اعلام کنم که فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال می رسد. با این حال بعد از آغاز پیش تولید و فیلمبرداری و مدت زمانی که برای تولید احتیاج داریم می توان برای حضور فیلم در جشنواره تصمیم نهایی را گرفت». درخشنده درباره حضور بازیگران این فیلم نیز گفت: «مذاکرات اولیه با چند بازیگر انجام شده و هنوز حضور هیچ بازیگری قطعی نشده است. با مریلا زارعی نیز صحبت هایی داشته ام ولی هنوز به مرحله قرارداد نرسیده ایم».

این کارگردان در پایان درباره موضوع فیلم جدید خود نیز گفت: «فیلم به موضوع خانواده ها و البته طلاق می پردازد. خانواده های بسیاری در کشور ما با این معضل دست به گریبان هستند و همین امر گاهی به فروپاشی کانون خانواده منجر می شود». درخشنده در حالی خبر مذاکره با مریلا زارعی را اعلام می کند که شنیده ها حکایت از آن دارد که این کارگردان با این بازیگر برای حضور در فیلم جدیدش قرارداد نیز بسته است. ضمن اینکه فیلمبرداری این فیلم به طور کامل در تهران انجام می شود و سازندگان نیز این روزها مشغول بازبینی لوکیشن ها هستند.

«خانم مال معرفی کنید» دومین همکاری مشترک زارعی و درخشنده پس از فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» محسوب می شود. «هیس! دخترها...» در جشنواره سی و یکم فجر همراه با «حوض نقاشی» توانست عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کنند.

درخشنده پیش از این قصد داشت «خانم مال معرفی کنید» را بعد از نوروز 93 بسازد که شرایط تولیدش مهیا نشد. با این حال وی در طی این مدت به بازنویسی فیلمنامه این فیلم پرداخت و آن را به تازگی به پایان رسانده است.

«خواب های دنباله دار»، «بچه های ابدی»، «رویای خیس»، «شمعی در باد»، «عشق بدون مرز»، «زمان از دست رفته»، «عبور از غبار»، «پرنده کوچک خوشبختی» و «رابطه» دیگر عناوین سینمایی این کارگردان محسوب می شوند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.