محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

پیرس برازنان جیمز باند سابق سینما، راهی یکی از بزرگ ترین استادیوم های ورزشی شهر لندن می شود تا با گروهی گروگان گیر مبارزه کند.

  فیلم تازه این بازیگر «امتیاز نهایی» نام دارد که هشتم آگوست در استادیوم اوپیون پارک لندن جلوی دوربین می رود.

فیلم نامه این اکشن ماجراجویانه و دلهره آور را جاناتان لینچ نوشته و آن را اسکات مان کارگردانی خواهد کرد.  بخش اعظم صحنه های فیلم در استادیوم ورزشی مسابقات فوتبال فیلم برداری می شود و به قول معروف، تک لوکیشنی است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، داستان «امتیاز نهایی» در باره گروهی از جنایت کاران تا دندان مسلح است، که تماشاگران یک استادیوم ورزشی را به گروگان می گیرند.

این گروگان گیری در جریان یک مسابقه مهم ورزشی اتفاق می افتد و گروگان گیران برای آزادی 35 هزار تماشاچی حاضر در استادیوم، درخواست مبلغی کلان می کنند.  یک نظامی بازنشسته که در استادیوم حضور دارد باید از تمامی توانایی های خود استفاده کند، تا ضمن مقابله با گروگان گیرها جان تماشاگران را نجات دهد.  برای این که بار عاطفی داستان فیلم افزایش یابد، دختر جوان فرمانده این نظامی سابق هم در بین گروگان ها حضور دارد.

  دیو باتیستا قهرمان ورزشی سابق جهان، نقش مقابل برازنان را در این اکشن دلهره آور بازی می کند. او رئیس گروه گروگان گیرهاست.  شرکت مستقل فیلم سازی سیگنیچر اینترتینمنت، تهیه کننده «امتیاز نهایی» است و آن را با هزینه ای 50 میلیون دلاری تولید می کند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.