محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

« دختری که شب تنها به خانه می رود » اولین ساخته آنا لیلی امیرپور بود.

فیلمی در گونه وسترن-خون آشامی که در خیابان های تهران می گذشت و موفقیت های جهانی زیادی به دست آورد. حال فیلم جدید او با بازی جیم کری و کیانو ریوز در آستانه اکران است.

آنا لیلی امیرپور متولد انگلستان است اما در همان کودکی همراه خانواده به امریکا مهاجرت کرده و از مدرسه تئاتر، فیلم و تلویزیون دانشگاه کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شده است.  او پس از ساخت ۳ فیلم کوتاه و یک موزیک ویدئو نخستین فیلم بلند خود را با نام «دختری در شب تنها به خانه می رود» ساخت که از نظر تصویری به وسترن اسپاگتی های «سرجو لئونه» و در صحنه های وحشت انگیزش به سینمای سورئال «دیوید لینچ» شباهت داشت.

این فیلم در صحنه بین المللی موفقیت های زیادی کسب کرد و از جمله نامزد دریافت شیر طلای جشنواره فیلم ونیز شد.  به مدد این موفقیت، دست امیرپور برای ساخت پروژه بعدی اش بازتر شد و توانست بازیگران تراز اولی چون جیم کری، کیانو ریوز و جیسون ماموآ را به پروژه جذب کند. فیلمی به نام «دار و دسته بد/The Bad Batch» که یک قصه پریانی و عاشقانه آدم خواری است که در تگزاس امریکا می گذرد. این فیلم نخستین حضور بین المللی خود را در جشنواره فیلم تورنتو تجربه خواهد کرد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.