محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

حمیدرضا آذرنگ یکی از پرکارترین بازیگران مرد جشنواره فیلم فجر امسال است. او در این دوره از جشنواره در چند فیلم به عنوان نقش مکمل حضور پیدا کرده که یکی از آن‌ها بازی در یکی از اپیزودهای فیلم تازه مهرداد فرید «دعوتنامه» است. آذرنگ به تازگی در گفت‌و‌گویی بازی در فیلم مهرداد فرید را اشتباه دانسته و از حضورش در این فیلم ابراز پشیمانی کرده است.

فیلم سینمایی «دعوتنامه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید در دومین روز برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به نمایش درآمد که با انتقادات زیادی از سوی خبرنگاران و منتقدان روبه‌رو شد. حمیدرضا آذرنگ که در یکی از اپیزودهای این فیلم نقش یک روحانی را بازی کرده است، در نشست رسانه‌ای «دعوتنامه» در برج میلاد حضور پیدا نکرد و به تازگی نیز در گفت‌وگویی با میزان از حضور در فیلم فرید ابراز پشیمانی کرده است.

آذرنگ در گفت‌وگو با میزان درباره نحوه انتخاب بازیگر برای حضور در یک فیلم سینمایی گفته است: «فیلمنامه اولین قراردادی است که یک بازیگر با اثر می‌بندد. یعنی در ابتدا فیلمنامه ارسال می‌شود و بعد از آن اثر پذیرفته می‌شود. فیلمنامه در انتخاب یک بازیگر برای حضور در یک فیلم بسیار مثمر ثمر است و من متاسفم که دو انتخاب غلط داشته‌ام که یکی از آن‌ها در همین جشنواره است. در اصل من انتخاب غلطی نداشتم بلکه اشتباه اعتماد کرده‌ام.»

به گفته این بازیگر وقتی اثری ساخته می‌شود همه اثر را به فیلمنامه منتسب می‌کنند و نمی‌دانند این فیلمنامه تا لحظه تولید تا چه حد دچار تغییرات شده است و همه چیز را بر گردن فیلمنامه می‌اندازند.

آذرنگ در ادامه هنر و شخصیت افراد را از هم جدا دانسته است: «من تعارف ندارم. مهرداد فرید انسان بسیار خوب و دوست داشتنی است ولی ما در مورد هنر صحبت می‌کنیم.» و سپس انتقادش به فیلم را این گونه عنوان کرده: «وقتی در اتفاق قرار گرفتم که خیلی از اتفاق‌ها افتاده بود و من نمی‌دانستم. بی‌نهایت اصرار کردم تا وضعیت درست شود اما آقای فرید اهمیتی نمی‌دادند. من مطمئم اگر آقای فرید اعتماد می‌کردند و در مورد بازیگران کمی حساسیت‌های خود را برای تولید اثر هنری بالا می‌بردند این اتفاقات پیش نمی‌آمد تا فیلمی قابل دفاعی ساخته شود اما من هیچ دفاعی ندارم چون می‌دانم در آنجا اتفاقات غلطی افتاده است.»

آذرنگ به جز «دعوتنامه» امسال در فیلم‌های «آذر»، «قاتل اهلی» و «بیست و یک روز بعد» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.