محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

به گزارش پایگاهی خبری ورایتی، اصغر فرهادی که به تازگی با فیلم "فروشنده"  در جشنواره‌ی فیلم کن مورد توجه منتقدین قرار گرفته، اکنون در مراحل پایانی مذاکره با خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز برای حضور در پروژه‌ی بعدی‌اش قرار دارد. تهیه‌کنندگی این فیلم اسپانیایی زبان را کارگردان بزرگ اسپانیایی پدرو آلمادووار در کنار الکساندر ماله‌گای برعهده دارند.

چندی پیش پنه‌لوپه کروز که سال 2008 موفق به کسب جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود برای همکاری با اصغر فرهادی ابراز تمایل کرده بود و  اکنون به نظر می‌رسد این فرصت همکاری پیش‌آمده باشد. خاویر باردم نیز که در سال 2007 موفق به کسب جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های فرهادی برای بازی در کنار کروز خواهد بود.

فرهادی در حال حاضر نگارش فیلم‌نامه را به پایان رسانده و قرار است ماه آینده برای انتخاب لوکیشن به اسپانیا سفر کند. گفته می‌شود فیلم‌برداری این پروژه تابستان و یا اوایل پاییز سال جاری آغاز خواهد شد. به گفته‌ی الکساندر ماله‌گای داستان فیلم که مانند دیگر داستان‌های فرهادی پر از گره و پیچیدگی است پیرامون خانواده‌ای شراب‌ساز در مناطق روستایی اسپانیا می‌گذرد. همچنین آلمادووار اضافه کرد: فیلم برخورد فرهنگ و صنعت را به تصویر می‌کشد که یکی از موضوعات مهم این روزهاست.

فیلم‌برداری این فیلم قرار بوده اکتبر گذشته آغاز شود اما به گفته‌ی فرهادی حس نوستالژی‌اش برای ساختن فیلمی به زبان فارسی سبب شد ابتدا ساخت "فروشنده" را آغاز کند و پس‌از آن به سراغ این پروژه بیاید. اگرچه فرهادی به زبان اسپانیایی وارد نیست اما موفقیت او در فیلم "گذشته" که به زبان فرانسوی بود نشان می‌دهد وی در ساختن فیلم به زبان‌های دیگر مشکلی نخواهد داشت.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.