محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

خواننده‌ی رپ آمریکایی در نقش اسکروچ

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ق.ظ

خواننده رپ مشهور آمریکایی در تازه‌ترین اقتباس سینمایی از رمان معروف چارلز دیکنز نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

آیس کیوب ( Ice Cube ) خواننده و بازیگر آمریکایی در یک بازسازی معاصر از داستان معروف «سرود کریسمس» اثر چارلز دیکنز نقش پیرمرد خسیس معروف داستان را بازی خواهد کرد.

این خواننده که کارهای نخست او با گروه موسیقی «ان‌دبلیو‌ای» به تازگی در فیلمی با نام «مستقیم از کامپتون» در سینماهای جهان به نمایش درآمده است، در این فیلم در نقش یک مرد ثرتمند خسیس ظاهر خواهد شد که در سه شب روح کریسمس گذشته، حال و آینده به دیدار او می‌آیند.

تا کنون فیلم‌های زیادی با اقتباس از داستان « سرود کریسمس , A Christmas Carol » ساخته شده‌اند. قدیمی‌ترین اقتباس از این داستان در سال 1901 با نام « اسکوروج , Scrooge » یا «روح مارلی» فیلم‌برداری شد، و پس از گذشت 114 سال از ساخت نخستین فیلم از داستان معروف «سرود کریسمس»، تقریبا در هر دهه یک بار فیلمی با اقتباس از این داستان بر پرده سینما ظاهر شده است.

تازه‌ترین فیلم در میان این اقتباس‌ها در سال 2009 از سوی کمپانی دیزنی و با بازی جیم کری ( Jim Carrey ) به بازار سینما عرضه شد.

آیس کیوب که کار تهیه فیلم پرفروش « مستقیم از کامپتون , Straight Outta Compton » را در کنار همکار قدیمی خود دکتر دری برعهده داشت، برای بازی در نقش اسکوروج احتمالا 10 میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.