محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

داوود میرباقری به تلویزیون برنمی‌گردد

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ق.ظ

ساخت سریال «ماه تی‌تی» در شبکه نمایش خانگی جدی شد


امروز موافقت اصولی ساخت سریال «ماه‌ تی‌تی» به کارگردانی داوود میرباقری از سوی وزارت ارشاد صادر شد و به زودی وارد مرحله پیش تولید می‌شود.


این سریال پس از «شاهگوش» و «دندون طلا» سومین تجربه میرباقری در شبکه نمایش خانگی خواهد بود و به گفته او، «ماه تی‌تی» یک سریال طنز است که داستان آن به جستجوی سرداری مغول برای یافتن نامزدش می‌پردازد.

«ماه‌ تی‌تی» که سال گذشته میرباقری درباره آن صحبت کرده بود، بالاخره با اخذ موافقت اصولی از وزارت ارشاد به زودی وارد مرحله پیش تولید می‌شود، البته پیش از این قرار بود پاییز امسال وارد مرحله تولید شود و از اسفند نیز توزیع آن آغاز شود، اما با این حساب، توزیع آن در سال 95 آغاز خواهد شد.

سومین سریال میرباقری در شبکه نمایش خانگی که به تهیه‌کنندگی مهران برومند تولید می‌شود، محصول مشترک موسسه فرهنگی هنری ابر و موسسه هنرنمای پارسیان است و پخش بین‌المللی هم خواهد داشت.

داوود میرباقری پیش از این، از نگارش فیلم‌نامه این سریال توسط الهه میرباقری و آزاده محسنی خبر داده و درباره داستان آن گفته بود: «این سریال داستان سرداری از دوران مغول است که طلسم شده و توسط باستان شناسی در عصر امروز بیدار می‌شود. نامزدش را که «ماه تی تی» نام دارد را مغول‌ها دزدیده‌اند و به دنبال نجات نامزد خود حرکت می‌کند که در این راه و گشت و گذار زنان بسیاری که شباهت به «ماه تی تی» را دارند نجات می‌دهد.»

به گفته کارگردان «مختارنامه» این سریال تقریبا در حوزه طنز است و فیلم‌نامه سینمایی آن 18 سال پیش به نگارش آمده که به دلیل گستردگی مضمون و معنا و تنوع موضوع، به یک مجموعه تبدیل شده است.

میرباقری درباره بازیگران این سریال نیز گفته بود: «بخشی از بازیگران به صورت ذهنی انتخاب شده است و تا به عمل برسد تغییر می‌کند.» البته تا کنون چند گمانه‌زنی درباره حضور فریبرز عرب‌نیا و رضا عطاران در نقش اصلی این فیلم صورت گرفته و از مهناز افشار نیز نام برده شده که هنوز حضور هیچ‌کدام از این بازیگران قطعی نیست.

نکته این‌جاست که با توجه به تجربه موفق سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی و دو سریال میرباقری در کنار تجربه «ابله» کمال تبریزی، به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر، کارگردانان نام‌آشنای تلویزیون و سینما نگاه ویژه‌ای به شبکه نمایش خانگی پیدا کرده‌اند که محدودیت‌های کمتری نسبت به تلویزیون دارد و این شبکه با توزیع گسترده‌تر می‌تواند به رقیب دیگری برای صدا و سیما تبدیل شود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.