محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

فیلم تازه مل گیبسون «شیار اره کمانی» برای چهارم نوامبر سال جاری میلادی، به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود.

به نقل از جام جم، این درام جنگی براساس فیلم نامه ای از رابرت شنکان ساخته شده وچهارمین کار سینمایی گیبسون در مقام کارگردان است.  اهل فن به این نکته اشاره می کنند که «شیار اره کمانی»، اولین فیلم او در مقام کارگردان در یک دهه اخیر به حساب می آید.

  داستان فیلم در دوران جنگ جهانی دوم رخ می دهد. اندرو گارفیلد در نقش اصلی این درام پرتنش جنگی بازی کرده است.

فیلم نامه «شیار اره کمانی» با نگاهی به یک ماجرای واقعی نوشته شده و داستان «دزموند تی داس» را تعریف می کند که در واحد پزشکی ارتش آمریکا خدمت کرد.

او در جریان نبرد خونین اوکیناوا شرکت داشت و حاضر نشد اسلحه در دست گرفته و به نیروهای دشمن شلیک کند.  اعتقادات مذهبی و آموخته های اخلاقی، او را از انجام این کار بازمی داشت. اقدام او، تاثیر زیادی بر روی هم قطارانش گذاشت و بسیاری از آن ها هم، حاضر به تیراندازی به نیروی مقابل نشدند.  این پزشک جوان، در پایان جنگ موفق به دریافت مدال طلای افتخار شد و توانست نام خود را در تاریخ جنگ، به ثبت برساند.

  به نوشته هالیوود ریپورتر، خود گیبسون در ساخته تازه اش بازی ندارد. «وینس ون» و «سام وورتینگتن» هم دو تا از نقش های مهم فیلم را به عهده دارند.  گفته می شود مل گیبسون با انتخاب چهارم نوامبر برای اکران عمومی فیلمش، گوشه چشمی به مراسم اسکار و جوایز آن دارد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.