محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

«آدمکش» تایوانی در صدر این فهرست است


به نقل از بی بی سی، فیلم تایوانی «آدمکش» در یک رای‌گیری از 168 منتقد سینمایی در سرتاسر جهان به عنوان بهترین فیلم سال 2015 انتخاب شد.


این فیلم درام که وقایع اش در قرن نهم میلادی می‌گذرد، در جشنواره کن امسال، جایزه بهترین کارگردان را برای "هو شیائوشین" به ارمغان آورد.

«آدمکش» اکنون در صدر فهرست 20 فیلم برتر مجله بریتانیایی سایت‌ اند ساوند در سال 2015 قرار گرفته و فیلم های «کارول»، ساخته تاد هاینس و «مد مکس: جاده خشم» ساخته جورج میلر، به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

«شب‌های عربی» ساخته میگل گومز، کارگردان پرتغالی، در رتبه چهارم و «گورستان شکوه (Cemetery of Splendour)» ساخته آپیچاتپونگ ویراستاکول در رده پنجم قرار دارد.

به نوشته موسسه فیلم بریتانیا، ناشر مجله سایت اند ساوند، در پنج فیلم از ده فیلم اول این فهرست، زنان "بازی‌هایی خیره‌کننده " دارند.

فیلم های بریتانیایی «45 سال» با بازی شارلوت رمپلینگ و تام کورتنی و نیز مستند «ایمی»، درباره زندگی ایمی واینهاوس ساخته آصف کاپادیا نیز در فهرست ده فیلم اول قرار گرفته‌اند.

انیمیشن های «انومالیسا (Anomalisa)»، ساخته چارلی کافمن و «پشت و رو (Inside Out)» محصول شرکت پیکسار از دیگر فیلم‌های این فهرست 20 تایی هستند.




ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.