محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


پس از جدا شدن "تیم میلر" از پروژه "دد پول 2" کمپانی فاکس تصمیم گرفت "دیوید لیچ" را به عنوان جانشین میلر به عنوان کارگردان برگزیند.

به نقل از میزان، هفته گذشته مشاجره و اختلافات "رایان رینولدز" بازیگر و "تیم میلر" کارگردان فیلم "دد پول 2" تا آنجا بالا گرفت که میلر علناً عدم همکاری خود با این پروژه را اعلام کرد.

مسئولین کمپانی فاکس پس از این استعفا به دنبال جایگزینی مناسب برای میلر بودند. این جایگزین باید علاوه بر سابقه خوب می توانست با رایان رینولدز نیز همسو باشد.

سران کمپانی فاکس امروز "دیوید لیچ" را به عنوان جایگزین "تیم میلر" انتخاب کردند. لیچ پیش از این کارگردانی فیلم "جان ویک" را بر عهده داشته و مهم تر از آن در پروژه "مردان ایکس" سابقه همکاری با رایان رینولدز را داشته است.

گفتنی است هفته اخیر مسئولان فاکس دلیل اختلاف کارگردان و بازیگر فیلم "دد پول 2" را اختلافات بر سر ساخت نسخه دوم دانستند. بر اساس این گفته رینولودز خواستار بود تا جسارت و هیجان بیشتری در نسخه دوم به خرج داده شود اما میلر بر ادامه روند نسخه اول پافشاری می کرد.

علاوه بر این هفته گذشته شایعات بسیاری مبنی بر حضور "کوئینتین تارانتینو" در این فیلم شنیده می شد که با اعلام این خبر تمامی آنها رد شد.

"دد پول 2" 3 مارس 2017 در امریکای شمالی اکران خواهد شد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.