محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

شروع اکران فیلم فروشنده با ۳۵ سینما

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۰۹ ق.ظ

در حالی که امروز علی سرتیپی پخش کننده «فروشنده» تاکید کرد که این فیلم از دهم شهریور ابتدا در ۳۵ سالن سینمایی به روی پرده خواهد رفت، عکس‌های جدیدی از آخرین ساخته اصغر فرهادی منتشر شده که برای اولین بار بازیگرانی مانند مینا ساداتی و بابک کریمی در آنها دیده می‌شوند.

آخرین ساخته اصغر فرهادی که در جشنواره کن دو جایزه دریافت کرد، طی هفته‌های اخیر مورد حمله برخی گروه‌ها و رسانه‌ها قرار گرفته است. اما در حالی که گمانه‌زنی‌هایی در مورد عدم اکران این فیلم در سینماهای وابسته به حوزه هنری وجود داشت، سرتیپی از عقد قرار داد پخش این فیلم در سینماهای خبر داد و اعلام کرد که برخلاف «لانتوری»، فیلم «فروشنده» در سینماهای این نهاد هم به نمایش درخواهد آمد. در «فروشنده» شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. این فیلم داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که بعد از نقل مکان به خانه‌ای جدید، دچار یک حادثه می‌شوند و زندگی‌شان تغییر می‌کند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.