محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


عکس گریم عجیب و غریب محسن کیایی و بهرام رادان در فیلم جدید مصطفی کیایی با نام «صاف کننده»


محسن کیایی با قرار دادن این عکس در اینستاگرامش از گریم خود و بهرام رادان در فیلم جدید برادرش مصطفی کیایی رونمایی کرد.

نکته جالب توجه در گریم این دو بازیگر این است که پیش از این اعلام شده بود «صاف کننده» یک فیلم کمدی پس از کمدی «ضدگلوله» است و در راستای دو فیلم قبلی این کارگردان، «خط ویژه» و «عصر یخبندان» نیست. گریمی که تا زمان رونمایی از فیلم وسوسه را در دل مخاطبان جاری می کند.

«صاف کننده» جدیدترین فیلم مصطفی کیایی است که به تازگی کلید خورده. مصطفی کیایی برخلاف 4 فیلم قبلی این بار تهیه کنندگی اثرش را هم خود به عهده دارد و این بار دیگر خبری از منصور لشکری قوچانی نیست.

در فیلم «صاف کننده» به غیر از بهرام رادان و محسن کیایی، سحر دولتشاهی، پژمان بازغی و بهاره کیان افشار هم ایفای نقش می کنند. و باید با توجه به گریم های عجیب و غریبی که از این دو بازیگر منتشر شده هر چه زودتر منتظر گریم های دیگر از مابقی بازیگران این پروژه باشیم.

در خلاصه داستانی از فیلم «صاف کننده» آمده است که: پشت هر آدمى یه داستانى هست و پشت هر داستانى یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتى یکم صبر داشته باشیم.

«صاف کننده» آبان ماه امسال در حالی پروانه ساخت گرفت که مصطفی کیایی برای فیلمنامه جدید خودش «پارازیت» درخواست داده بود که به فیلمنامه «پارازیت» پروانه ساخت داده نشد و کیایی مجبور شد اثری دیگر را انتخاب کند برای ساخت که در نهایت به «صاف کننده» مجوز ساخت داده شد.

«پارازیت» دومین فیلمنامه مشکل دار بود که پس از فیلمنامه حساس «آقا زاده ها» به مصطفی کیایی پروانه ساخت داده نشد!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.