محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

تهیه‌کننده "دلم می‌خواد": تا آخر هفته اتفاق خوبی برای فیلم خواهد افتاد


«دلم می‌خواد» عنوان هشتمین فیلم بلند سینمایی بهمن فرمان‌آرا کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون است که تهیه‌کنندگی آن را علی تقی‌پور بر عهده دارد.

این فیلم از تولیدات سال گذشته سینمای ایران محسوب می‌شود که به‌رغم پشت سر گذاشتن تمامی مراحل فنی از حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر بازماند و اختلافات بین کارگردان و تهیه‌کننده موجب شد این فیلم به جشنواره سی و چهارم هم ارائه نشود.

علی تقی‌پور، تهیه‌کننده «دلم می‌خواد» درباره سرنوشت آخرین ساخته بهمن فرمان‌آرا گفت: تا آخر هفته جاری اتفاق خوبی برای این فیلم خواهد افتاد.

تقی‌پور از ارائه جزییات بیشتر درباره این اتفاق خودداری کرد اما این احتمال وجود دارد که اکران نوروزی «دلم می‌خواد» اتفاقی باشد که این تهیه‌کننده وعده آن را داده است.

این فیلم در ابتدای روزهای تولید خود با عنوان «دلم می‌خواد برقصم» فیلمبرداری شد و پس از پایان فیلمبرداری عوامل سازنده آن تصمیم گرفتند عنوان فیلم را به «دلم می‌خواد» تغییر دهند.

پروانه نمایش این فیلم بر خلاف برخی تصورات هنوز صادر نشده و مسئولان سازمان سینمایی و اداره کل نظارت و ارزشیابی نیز از ارسال نسخه اصلی این فیلم سینمایی به شورا ابراز بی اطلاعی کرده‌اند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.