محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

"جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" که پیش از این قرار بود یک مجموعه سه قسمتی باشد به یک مجموعه پنج قسمتی تبدیل شد ، این خبر را جی.کی رولینگ ، نویسنده و فیلمنامه نویس ، روز پنجشنبه در یک مصاحبه اینترنتی بین المللی اعلام کرد. اولین قسمت این مجموعه ماه آینده اکران خواهد شد و در جهان فیلم "هری پاتر" خواهد بود، سال 1920 در شهر نیویورک ، جایی که یک جادوگر بریتانیایی به نام نیوت اسکمندر با بازی ادی ردمین برای شکار موجودات جادویی سفر میکند.

دیوید هیمن ،تهیه کننده فیلم، اعلام کرده بود که چندین شخصیت از "هری پاتر" شامل آلبوس دامبلدور و گلرت گریندل والد در این فیلم نقش خواهند داشت و قسمت دوم این مجموعه در یک شهر بزرگ دیگر با موجودات مختلف جادویی ساخته خواهد شد. این فیلم که اولین تجربه‌ی فیلمنامه‌نویسی خانم رولینگ و نشأت گرفته از کتاب او با همین نام است، توسط کارگردان چهار قسمت آخر "هری پاتر" دیوید یتس کارگردانی شده است. "جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها" 18 نوامبر 2016 ( 28 آبان 1395 ) در ایالات متحده اکران خواهد شد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.