محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

فیلم مارمولک ۲ ساخته میشود؟!

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۸ ق.ظ

کمال تبریزی در گفتگویی ویدیویی با تی وی پلاس در این باره گفت: فکر مى کنم وقت آن است بعد از مدت ها دوباره کارى با آقاى پرستویى انجام بدهم. الان با یک تهیه کننده خیلى خوب به یک ایده خیلى خوب رسیدیم و به این نتیجه رسیدیم شخصیت اول مرد آن را آقاى پرستویى مى تواند خیلى خوب، باورپذیر و متفاوت اجرا کند. این نقش تا به حال در کارنامه کارى ایشان نبوده. ایشان این روزها سرشان خیلى شلوغ است و مرتبا هم پیشنهاد دارند امیدوارم براى “مارمولک ٢” دوباره شرایط همکارى با آقاى پرستویى پیش بیاید. این کارگردان در ادامه درباره روند ساخت فیلم “مارمولک٢” گفت: این روزها داریم روى طرح و ایده کار مى کنیم وقتى به نتیجه مطلوب برسیم اولین کار این است که با آقاى محمدى در میان خواهیم گذاشت و انشاالله به زودی کار را شروع خواهیم کرد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.