محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

فیلم مهران مدیری مجوز ساخت گرفت

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ق.ظ


روابط عمومی این پروژه رسما از صدور پروانه ساخت این فیلم خبر داد و اعلام کرد عوامل سازنده از روز شنبه پیش تولید «ساعت 5 عصر» را آغاز خواهند کرد. البته این خبر در حالی منتشر شده است که سازمان سینمایی هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده و اعضای شورای پروانه ساخت هم حاضر به اظهار نظر در این مورد نشده‌اند.

 مهران مدیری که در برنامه سینمایی «هفت» برای اولین بار اعلام کرد، امسال  اولین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین ببرد، موجی از هیجان را برای طرفداران خود به وجود آورد. نویسندگی اولین فیلم سینمایی مدیری با نام «ساعت 5 عصر» را خشایار الوند به عهده دارد و حضور سیامک انصاری به عنوان بازیگر اصلی این فیلم، قطعی شده است.

مهران مدیری که تاکنون فیلم سینمایی نساخته است، به دلیل نداشتن مجوز کارگردانی سینمایی، نزدیک به دوماه برای طی شدن مراحل قانونی ساخت «ساعت 5 عصر» منتظر ماند.

اما امروز روابط عمومی این فیلم  رسما اعلام کرد که پروانه ساخت اولین فیلم سینمایی مهران مدیری صادر شده است:« فیلم سینمایى «ساعت 5 عصر» پروانه ساخت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى دریافت کرده و گروه تولید از روز شنبه پیش تولید این فیلم را آغاز خواهند کرد.»

البته پیش از این اخباری مبنی بر آغاز پیش تولید غیر رسمی این فیلم به گوش می‌رسید که روابط عمومی «ساعت 5 عصر» به کل آن را تکذیب کرد.

اولین فیلم سینمایی مهران مدیری قرار است برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید، اما آغاز پخش مجدد برنامه «دورهمی» و فرصت زمان اندکی که تا بهمن ماه مانده، ممکن است کار مدیری را برای رساندن این فیلم به جشنواره فجر امسال را سخت تر کند.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.