محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


در هفته گذشته مسعود ردایی تهیه کننده مجموعه شبکه نمایش خانگی «عالیجناب» اعلام کرد که این سریال به دلیل نزدیک بودن حال و هوای آن با فضای انتخابات، سال آینده و در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. اما امروز هم هادی انباردار، تهیه کننده فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» از تلاش خود برای نمایش این فیلم در روزهای پر تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است. فیلم «ماه گرفتگی» به کارگردانی مسعود اطیابی به حوادث انتخابات سال 88 می پردازد.

سریال شبکه نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان، با بازی سعید آقاخانی، امیر آقایی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، پریوش نظریه، حسین یاری و... سال گذشته جلوی دوربین رفت.

این سریال به دلیل موضوع محوری آن که به رقابت انتخاباتی کاندیداها می پردازد، قرار بود سال پیش در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود، اما به دلیل برخی مشکلات زمان پخش آن به تعویق افتاد. اما طبق گفته مسعود ردایی تهیه کننده این مجموعه، «عالیجناب» به احتمال زیاد بعد از عید نوروز و اوایل اردیبهشت ماه در زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 در شبکه ویدیویی عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» با بازی کامبیز دیرباز، شهرام عبدلی، فریبا کوثری، الناز حبیبی، سارا خوئینی ها و... است که با موضوع حوادث انتخابات سال 88 در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.هادی انبار تهیه کننده «ماه گرفتگی» امروز درباره زمان اکران این فیلم سینمایی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:« هدف ما اکران دوم عید و در تب و تاب انتخابات است؛ چرا که موضوع فیلم با این برهه زمانی همسو است. به این جهت فکر می کنیم آن موقع زمان مناسبی برای اکران باشد. »

با توجه به اظهارات این دو تهیه کننده، اگر فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» در اردیبهشت ماه اکران و سریال «عالیجناب» هم در ایام انتخابات در شبکه نمایش خانگی توزیع شوند آن وقت باید منتظر ماند و دید موضوعات سیاسی آثار آیا فارغ از کیفیتی که دارند می‌توانند در بحبوحه یک اتفاق مهم سیاسی سودآوری خوبی برای صاحبانش داشته باشد یا نه.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.