محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


فیلم برگزیده بخش «نوعی نگاه» فستیوال کن در گروه سینمایی کوروش به زودی اکران خواهد شد.

«ناهید» پس از فیلم سینمایی ارغوان در گروه کوروش به اکران در خواهد آمد، این فیلم به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی بیژن امکانیان است.

پخش این فیلم را طبیعتا نیکان فیلم دفتر بیژن امکانیان بر عهده دارد و با توجه به قرارداد «ارغوان» با گروه کوروش احتمالا این فیلم حدود یک ماه دیگر در این گروه سینمایی روی پرده خواهد رفت.

«ناهید» اولین فیلم بلند سینمایی آیدا پناهنده است که سال قبل در انزلی جلوی دوربین رفت. ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمد زاده، پوریا رحیمی سام، نسرین بابایی، میلاد حسین پور بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«ناهید» داستان زن 30 ساله ای است که پسر بچه ای شیطان و باهوشی دارد. او که از همسرش جدا شده است، سعی می کند ضمن حفظ حضانت فرزندش، با شرایط جدید زندگی خود کنار بیاید.

گفتنی است فیلم ناهید سال گذشته در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر هم شرکت داشت و در اولین روز نمایش فیلم ها در کاخ جشنواره به نمایش گذاشته شد.

همچنین نوید محمد زاده از جمله بازیگران فیلم سینمایی «ناهید» است که پس از بازی در فیلم جنجالی «عصبانی نیستم!» رضا درمیشیان؛ در جدیدترین فیلم خود پس از این فیلم جلوی دوربین آیدا پناهنده در «ناهید» رفت.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.