محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

حتی اگر هرگز سریال مردگان متحرک را ندیده باشید، حتماً خبری درباره فصل جدید این سریال به گوشتان خورده است. طرفداران و منتقدان، عملاً از اینکه سریال با داستانی جالب و بحث برانگیز به پایان رسید ناراضی بودند و مسلماً همه تشنۀ ادامه این سریال خواهند بود، زیرا قسمت آخر سریال در جای هیجان انگیزی به پایان رسید که همه را منتظر ادامه داستان نگه داشته بود. حتی آنهایی که طرفداران پرو پا قرص این سریال هستند هم نمی توانند حدس بزنند که ادامه این سریال درباره چه خواهد بود.

اگر چه «مردگان متحرک» یک داستان ترسناک درام است اما طرفداران آن عنوان کرده اند که از واقعی بودن تلاشی که شخصیت های داستان برای زنده ماندن می‌کنند آن لذت می‌برند. تولید کننده اجرایی و کارگردان «گرگ نیکوترو» عنوان کرده اند که در قسمت بعدی و پایانی فصل هفتم چیزی بیشتر از آنچه که انتظار دارند رو به رو می‌شوند.

اگر شما کسانی هستید که دلتان برای شخصیت ها تنگ شده است و منتظرید تا بازگردند و بجنگند، به نظر می‌رسد سیزن فینالی فصل هفت به دیدگاه شما نزدیک تر باشد. کارگردان همچنین تأکید کرده است که:

«این قسمت ها واقعاً برای بینندگان هیجان انگیز خواهد بود، مکان های تاریک و عمیق در اولین نیمه فصل به این ایده کمک خواهد کرد. شاید تماشاگران از این قضیه راضی نباشند ولی خط سیر داستانی فصل هفت از ابتدا با نقشه پیش رفته است.» او در ادامه می گوید: «خیلی مهم است که تماشاگران ما بدانند که نگاه کردن چیزی ممکن است گاهی ناراحت کننده باشد ولی در پایان با خود معانی مختلفی به همراه دارد. جنبه رضایت بخش این داستان هم همین خواهد بود.»

اما این حقیقت است که در زمان تماشای یک سریال هیچ چیز هیجان انگیزتر از بازگشت یک شخصیت به سوی پیروزی نخواهد بود. اینکه ببینیم در برابر همه مشکلات به پیروزی رسیده اند. اینگونه حس کنیم تمام راه را با آنها بوده ایم.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.