محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

قسمت اول از فصل ششم سریال «واکینگ دد» تبدیل به پر بیننده ترین قسمت اول سریالی در سال 2015 شد.

سریال «واکینگ دد» یکی از پر بیننده ترین و ر طرفدار ترین سریال های چند سال اخیر آمریکا بوده است. اثری که فرانک دارابون مشهور آن را خلق کرده است.

قسمت اول 90 دقیقه ای این سریال در فصل ششم توانست 14.6 میلیون بیننده را در هنگام پخش مقابل خود بنشاند که اصطلاحا به مخاطبان زنده مشهورند. با این وجود این سریال نسبت به فصل گذشته پسرفت داشته است. چرا که در فصل قبل تعداد مخاطبان زنده قسمت اول 17.29 میلیون نفر بوده و قسمت پایانی آن هم 15.78 میلیون بیننده زنده را به سمت خود جذب کرده است. قریب به اتفاق این بیننده‌ها در بازه سنی 17 تا 49 سال دسته بندی می‌شوند.

آمار دیگری که در مورد این سریال جالب توجه است این است که در روز 11 اکتبر امسال که قسمت اول فصل ششم از شبکه amc پخش شد، 956هزار و 480 توییت در وبسایت توییتر در مورد آن به ثبت رسید. این توییت ها از طرف 800 هزار آی دی منحصر به فرد بوده است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.