محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

پردیس ملت؛ کاخ مردمی جشنواره فجر شد

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۰۳ ق.ظ

به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، امسال از سوی ستاد برگزارکننده سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، «پردیس ملت» بعد از تجربه موفق سال گذشته در میزبانی از مردم و اهالی سینما، به عنوان کاخ مردمی جشنواره در نظر گرفته شد.

امسال نیز این فرصت فراهم شده است تا مردم از نزدیک با عوامل سازنده فیلم‌های سینمایی در ارتباط باشند و اهالی سینما و دست‌اندرکاران فیلم‌های جشنواره، آثار خود را در این فضا، در معرض دید اهالی و علاقه‌مندان به سینما قرار دهند.

بنابر این گزارش «پردیس ملت» قرار است امسال میزبان مردم و جمعی از اهالی سینما باشد و گروهی دیگر از عوامل اصلی فیلم‌های حاضر در جشنواره نیز به روال سال‌های گذشته در سینمای رسانه‌ها (برج میلاد) به تماشای آثار خواهند نشست.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.