محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

چارلیز ترون در مدمکس بعدی حضور نخواهد داشت

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ق.ظ

طبق گفته‌ی جورج میلر، کارگردان و خالق فیلم تحسین‌شده‌ی مدمکس، به احتمال زیاد چارلیز ترون در نسخه‌ی بعدی این مجموعه نقشی نخواهد داشت.

میلر در این رابطه در یک مصاحبه اعلام کرد که نقش امپراطور فیوریسا در داستان فیلم بعدی نقشی نخواهد داشت. البته با توجه به پرطرفدار بودن این شخصیت در قسمت ابتدایی، جورج میلر اعلام کرد که نقش چارلیز ترون در داستان های بعدی و احتمالا در قسمت سوم این مجموعه، برخوردی کوتاه با مکس خواهد داشت.

او همچنین در این مصاحبه ابراز داشت که بعد از ساخت نسخه‌ی اول مدمکس، با عمیق تر کردن داستان و پیشه‌ی شخصیت‌ها، توانسته خط داستانی دو فیلم دیگر بعنوان ادامه برای این اثر موفق را تهیه کند.

جورج میلر اخیرا پیشنهاد کارگردانی مرد فولادین 2 را رد کرده بود اما همچنان خبری از شروع تهیه یا لیست بازیگران احتمالی نسخه‌ی بعدی مدمکس در دسترس نیست. البته به احتمال زیاد خوش درخشیدن این فیلم در فصل جوایز جاری، روند ساخت قسمت‌های بعدی را تسریع خواهد کرد.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.