محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

کتاب جنگل نیم میلیارد دلاری

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ق.ظ


آخرهفته‌ی گذشته همراه بود با تداوم موفقیت کتاب جنگل برای دومین هفته ی پیاپی و شکست سنگین شکارچی، نسخه‌ی دوم فیلم سفیدبرفی.

کتاب جنگل که اکران خود را هفته‌ی گذشته به صورت نجومی آغاز کرده بود، موفق شد تا در دومین هفته‌ی اکران خود نیز نزدیک به 61 میلیون دلار در گیشه‌ها فروش داشته و در سطح جهانی نیز از مرز 500 میلیون دلار عبور کند.

در رتبه‌ی دوم جدول نیز فیلم شکارچی : نبرد زمستان قرار گرفت. این فیلم که در ادامه‌ی موفقیت سفیدبرفی و شکارچی ساخته شده بود نتوانست طبق انتظارات ظاهر شده و با 20 میلیون دلار در رتبه‌ی دوم قرار گرفت.

همچنین انیمیشن دیزنی، Zootopia نیز بعد از هشت هفته از اکران خود همچنان در نیمه‌ی بالایی جدول قرار دارد و به این ترتیب در حال تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین آثار این شرکت انیمیشن سازی می باشد.

در هفته آینده منتظر اکران چه فیلم هایی باشیم؟

فیلم کمدی Mother's Day با بازی جنیفر آنیستون و انیمیشن Ratchet & Clank  از جمله آثاری هستند که با آغاز اکران خود در آخرهفته‌ی جاری از شانس قرارگیری در جدول باکس آفیس برخوردار هستند گرچه به احتمال بسیار قوی رتبه‌ی اول جدول در اخیار کتاب جنگل باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.