محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

"جوخه‌ی خودکشی" فیلمی ابرقهرمانی، براساس شخصیت‌های کمیک‌های دی‌سی است که پنجم آگوست سال جاری به روی پرده‌ی سینما می‌رود. کارگردانی این فیلم را دیوید آیر برعهده داشته و ستارگانی چون ویل اسمیت، جرد لتو و مارگو رابی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با وجود این‌که هنوز چند ماه تا شروع اکران "جوخه‌ی خودکشی" مانده و میزان موفقیت آن مشخص نیست اما استودیوی برادران وارنر از هم اکنون برنامه‌ریزی برای ساخت فیلمی با محوریت شخصیت زن منفی داستان یعنی هارلی کویین را آغاز کرده است.

به گزارش هالیوودر یپورتر، مارگوت رابی که این نقش را در "جوخه‌ی خودکشی" ایفا کرده به عنوان بازیگر در این پروژه حضور خواهد داشت. گفته می‌شود ممکن است همکاری مارگوت رابی با برادران وارنر گسترده‌تر شده و او در تیم تهیه‌کنندگان پروژه نیز حضور داشته باشد.

اخباری که تاکنون به گوش رسیده حاکی از آن است که هارلی کویین تنها نقش منفی این پروژه نیست و در کنار او تعدادی از شخصیت‌های زن دی‌سی حضور خواهند داشت. اگرچه تاکنون بصورت رسمی نام آن‌ها اعلام نشده اما شایعاتی مبنی بر حضور بت‌گرل شنیده شده است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.